12 december

Yes i can.

fredag är det idag tydligen vilket inte alls känns här nu när man är borta.
vanligtvis skulle man vart hemma nu vart på storfyllan och härjat loss
på samma sätt som vanligt annars som kungen över allt som man är ;) heh.
men icke sa nicke , nykter och jobb i fokus här. ganska skönt är det faktist
att här vet inte någon något om vem man är och hur man är och lika bra är väl det kanske?
Heh roligast var ju idag när västervikarna sa -" Sofie , är du raggare eller något?"
 , så det har dom tydligen märkt om man nu kan kalla sig det.?

dagen började med att snooza klockan en 40 min innan man tillslut orkade sig upp ur sängen
var riktigt seg sådär på morgonkvisten men efter en dusch så vart man genast piggare
sen bar det av till jobbet började 9 som resten av veckan , städade en massa rum och så
flummat runt på våningarna medans man väntat på nya rum , trivs faktist riktigt bra med
jobbet toppen chefer & arbetskamrater. fick iaf jobb idag ända tills klockan vart halv 7
så vart iaf nästan en 10 timmar , bra för plånboken sen^^ efter det for vi ner på byn
och mötte upp emma & amanda för deras lilla fia uno kallad "david" har tyvär gått och gett upp
så fick bogsera hem dom , efter många stopp i branta backar där vi inte tagit oss upp
var vi tillslut på plats med bilen vid deras hus , där satt emmie & my och väntade in oss
så vi gick in hela högen och bänkade oss i köket och dom tog fram lussebullar godis & saft
sen satt vi och snacka en massa gojja och skrattade som aldrig förr , riktigt trevligt att
få umgås lite med dom faktist och komma ifrån våran lilla gård , fast här har vi väl
det bra ändå jag maja & marika , sen martha då men hon håller sig mest för sig själv.
hade vart roligare med en annan att dela lägenheten med , men verkar som hon hittat sig
något annat snart , så då blir jag själv eller med någon annan lets see.
nu har jag precis gått över från marika & majas boning in till mitt lilla rum
vi satt och käka lite nudlar och babbla lite men mina ögon vart riktigt tunga på slutet
efter en lång dag så gick över innan jag somnade vid deras köksbord.
ska väl göra ett försök nu att sova hade jag tänkt men imorn har vi sovmorgon till kl 12 skönt
men blir nog förmodligen att jobba destolängre , men gör mig inget är ju därför ja är här så.

förhoppnigsvis blir det så att jag får komma hem nästa helg sa chefen idag , eftersom
2 har sagt att dom kan jobba jul friviliggt , så håll tummarna nu för att jag ska få komma
hem över jul!, men blir då jobb nyår , men fan det är överreklamerat , julen
brukar vi ju ha så förbannat kul runt i kring , men inte någon favorit i repris från
förra året då alldeles för mycket Mintu resulterade i att jag somnade av inne på wasa.
heh det ska vi försöka hålla oss ifrån i år va ?...

idag är det även motorhead som spelar , dit jag haft planer ända sen jag hörde att dom
skulle komma att åka på men nu vart ju fallet annorlunda HELVETE! får hoppas att dom
kommer någon mer gång. hoppas dom är skitdåliga så jag inte behöver tänka på det allt
för mycket ,haha.

saknar mina grabbar där hemma & sandra ;)

har ju även kommit fram till att fred som nu fyttat till idre
inte är allt för långt ifrån mig , tar ju bara en 45 min att åka om ens
det så dagarna man slutar tidigt eller får någon ledig dag så
kan man umgås med bästa vännen , han ska även komma hit och bosätta sig
några dagar så ska vi inta backen tillsammans och försöka bli rockers på brädan.
hehe får se hur detta slutar sen blire ju självfallet en massa skoteråkning.

låter med lite mer lovande att mina jobba 2 veckor och ledig 1 kommer att gå igenom
så isf kommer det här funka finemang , HOPPAS HOPPAS :)

nej nu ska ja ladda in lite bilder på datorn och se vad vi har lyckats fått för
kort dom här dagarna :)

so long suckers
xoxo sofie



Kommentarer
Postat av: Helen

Hej. Vart e den blonda tjejen ifrån du står me där??=):)

2008-12-15 @ 11:17:11
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej. Min nya blogg:)

2009-01-03 @ 14:14:37
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0