5 december

jmattias blomberg & jag på parken:)


fredag kväll vilkenhärlig kväll , fredag kväll när du & jag får va tillsammans whiie ^^ jag & min sandra :D


jajjemus idag är det fredag , kl är 07.11 har legat vaken sen 5-6 tiden nu igen kan
inte sova nå bra alls längre, skitdrygt vet inte vad det beror på?
skulle ha försökt fått tag på nå sömntabletter för nu sover jag bara 4 timmar per natt kanske.
riktigt drygt. ska se vad jag kan ordna i helgen

verkar inte som jag fick träffa Mattias nå i helgen iaf , för han skulle nog till Linköping.
men sandra hade nå planer på att åka ner till värmland och träffa en som hon träffa på båten
eller så prata jag med alex tidigare i veckan om att vi kanske ska fara till borlänge och festa
med han igen , så får se vad det blir hade vart kul iaf , får se vad jag & snyggsandra planerar
in bara jag landat i mora senare idag , men är riktigt sugen på att dricka lite iaf,
kan ju enbart bli hemmaplan bara med och härja med alla mina guldklimpar där hemma eftersom
jag bara är hemma över helgen och sen blir jag här i trysil ett par veckor nästa gång:/
skulle ha försökt fixat en ny dörr till bilen min och satt på så jag kan ha den upp hit
istället för mammas så hon har någon bil , för har inte råd att köpa en ny just vid tillfället.
får se vad det blir till nästa månad.

måste även in & prata med T.O.K.A om man kan sluta medlemskapet där, för inte någon ide att stå
och betala 500 kr i månaden där när jag ändå bor i norge , så ska nog köpa ett gymkort här
ist på "spänst" kostar 500 nok i månaden , dyrt men någon sysselsättning lär ja ha & älskar ju
att träna så det kan det vara värt.
sen vill jag köpa säsongskortet så jag får börja lära mig åka bräda ska höra med farsan om han
kan låna mig pengar till det tills jag får min första lön vilket kostar 1700 nok , blir lite över
2000 svenska , måste ju trnäna lite innan mattias har planer på att komma upp hit första helgen
i januari , han & en vän till , trevligt med besök.

ja mycket kostnader just nu känner jag som jag måste ut med , men kommer nog ikapp ganska fort:)

nej nu ska jag gå & pissa och packa in allt i bilen och göra mig klar sen
upp på några sista kurser sen bär det av hemåt:)

direkt jag kommer över gränsen ska jag ringa papppsen och flörta till mig hans
skoter tills imorn , så jag får ut & leka av mig lite.
bara kryper i kroppen på mig nu!!!!


so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0