7 december helgen.

jaha då gott folk vill ni höra om min extremt intressanta helg ?
hehe då ska jag väl inte göra er besvikna , helt underbar har den varit iaf , fast igentligen inte åt något speciellt utan bara har flytit på hur bra som helst , och haft obeskrivligt kul med mina vänner , kan inte önska mig bättre vid min sida.
ni gör varje dag speciell, heh äh nog med smörandet här nu va ? , landade i mora någon gång runt 1-2 tiden det första jag gjorde var att åka och sola vart så sugen , men vart bara en snabbis. sen for jag hemåt och bänkade mig framför datorn med spänning för att kolla vad alla nötter har kommenterat & haft för sig & packade upp alla saker , sen gick jag & letade fram brädan , den har tråkigt nog börjat flagna  i kanterna så en massa "färg" eller vad man nu kallar det är borta ? haha , men har en till med jag ska hämta upp imorn bitti och se vad det är för något minns inte haha :)

for iaf sedan och snacka med farsan om skotern , så fick ta hans iaf om jag fixa släpvagn och att  jag kolla så den inte läckte olja , vilket den inte gjorde :) & släpvagn det var snabbt hittat.
så vi bestämmer oss för att åka hem till mig förfesta , dusha och göra oss klara för utgång , hade en hur kul förfest som helst jag och sandra till att börja med , sen kom även wikström samuel ingemar jokkmokk, mases & några till
 vart väl sittandes här en stund sjungandes & drickandes innan vi tillslut begav oss till ingemar eftersom han hade lite bättre grannar , satt där och lira guitar hero ,
och och drack lite till sen begav vi oss till wasastugan , och drack och dansa lite träffade en massa folk , efter wasa så var adde snäll och skjutsade mig upp på klockan köpte cigg sen till hindriksheden , till andre strid , jerker robin piven mm väldigt kul att träffa Andre igen en person som jag lärt känna snabbt men kommer så grymt bra överens med , här för att stanna heh . vi satt väl och disskutera hela natten om allt mellan himmel och jord , sen på morgonkvisten for vi och hämta pilen och sen begav oss och väcte upp sandra , sen var det bara att åka och dra på skotern och byta om sen for vi till sälja där pilen hade sin skoter , och så gasen i botten till krångdalen , var faktist bra mycket snö i skogen . mötte upp bror & daniel i stugan sen packa dom ihop sen drog vi en bit bort bänkade oss på en plats där det var lä , gjorde upp en eld och drack lite rom & cola och glögg , och bara myste , tråkigt nog så hade det inte hunnit blivit någon botten så man kunde inte ut & leka något för skotern gick bara rätt igenom och man vill ju inte köra sönder mattan eller boggeyn på något vis så fick hålla sig lugn. men blir nog bra bara det där lägger sig och det kommer på lite mer snö ^^ .  sen vid 5 tiden så for vi hemåt igen , åkte och handla lite groggvirke och diverse sen hem till mig jag och sandra och dusha och kollade på dansbands kampen och försökte sakta men säkert komma i form igen , så kom ligan och hämta oss sen for vi hem till sandra där vi drog igång en liten fest , hade riktigt roligt , men sen vare dags att fara vidare då sandra skulle iväg på annat "igen" , så då kom jonsson och körde mig Johannes anton & bonden bort till Johan & backen där dom satt och drack efter dom vart på krogen , där vi satt hela natten och sjöng , prata en massa , delade många skratt vid youtube , matlagning mm natten bara sprang iväg , men sen morgonen var riktigt jobbig vi grisade ner oss i soffan hela högen och sysselsatte oss med att kolla på roliga porrklipp & gammlingar som slåss , sen tilslut tog man ork och traska hemöver vid 12 tiden.

och söndagen vare bara en massa att packa , sen hämta jag upp sandra och lillen så for jag och handla en massa mat
och sen lite sprit och liknande , "lika bra att vara förberedd" , man vet ju aldrig när det kan bli fest ?;)
sen efter vi gjort 100 ärenden så for vi hem till sandra och så hjälpte jag henne med hennes CV så nu äre upp till mig att försöka dela ut det där till så många jag kan i trysil , men det ska vi ordna:)
sen hem & packa in det mesta i bilen och tog en dusch , sen vart det nästan raka vägen in i sängen mina ögonlock var tunga som 2 lastbilar , inte mycket sömn under helgen inte.

men haft en kanonhelg:)


Inte ens om du står på tå , kommer du upp till våran nivå
du & jag mot världen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0