first moment




satt  nyss och prata med en person som sa att nej jag skulle inte vilja umgås eller bli tillsammans med en person
ja inte tycker är snygg ,  , hur skulle det se ut sa han , IDIOT ,  så nu måste jag avreagera mig lite , visst människor vi är
ytliga , för alltid om man finner någon intressant är det för att man först och främst oftast blir attraherad av den andra parten , men sen är den den saken som i slutändan spelar minst roll , för vad spelar det för roll om man hittar en som är skitsnygg och tänder på men personkemin finns inte ? , det funkar INTE längden om man vill ha något seriöst med den , ärligt talat så visst vill man ha en som ser jätte bra ut , men är inte det jag är ute efter när jag letar efter någon att leva med är någon som är lätt att göra med , utstrålning , charm , grym personlighet och humor som man kan ha kul med , en partner men även en bästa vän , med liksinnande intressen , sen ska man väl ha ungnefär samma mål i liv i livet .
så det jag vill få fram är att det inte någon roll hur bra en person ser ut om man inte funkar med varandras personligheter för ska det bli något seriöst så är det insidan som spelar roll och då kan utseendet vara ett plus , absolut inte det man ska ha som riktilinje

tack och hej för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0