rocking and fucking rolling

heh ja var en fras jag hade helt glömt bort som mattias påminnde mig om.
kung ju ,;)

jaha idag är det måndag hemma i mora igen efter en grymt trevlig helg
i motala , vart snabbt bestämt att jag skulle dit på torsdag kvällen
bara att fixa bil , pappa lånade ut sin , snällt tacffk :)
först skulle jag jobba gick in en timme tidigare och sen jobba på som
en tok för att få gå tidigare , jobbade in runt 2 timmar  , så sen
bar det av och hem in i dushen och sen bar det iväg neråt mot landet.
var väl framme vid en 6-7 tiden tror jag , men var inte så farlig väg
att åka ner mest motorväg så det var inte några problem alls faktist.
så mattias mötte upp mig där så for vi hem till han , satt & prata och
han visade sig ha en dold talang , helt makalös när det gäller gitarr & sång.
i like it. sen kom blomberg och hans chafför och hämtade upp oss
i hans bel iar , och så for vi ut och snurra runt lite , måste säga att motala
är en riktigt mysig stad , som jag absolut hade kunnat tänkt mig att bo i.
betydligt större än mora , men inte för stort , enda felet är väl att det inte finns
tillräckligt med snö på vintrarna Hehe ;)  ja vi for och träffa lite folk från
örebro och så riktigt trevligt folk , sen bar det av till parken på dansband
var inte alltför mycket folk , men vi försökte på oss bugg och drack öl
trevligt trevligt  , sen ut och snurra innan vi begav oss hemåt igen

Lördagen vakna vi upp , och mattias var vrålhungrig så vi sprang ner
till pizzerian och handlade oss en varsin pizza sen la oss och var
bakfulla , vettefan hur vi kunde vara så dåliga skyller på fisherman friend
spriten jag hade med mig hehe , till slut begav jag mig av in i dushen
och mattias med sen for vi och hälsa på björn , och sen till hans far
och handla lite och sånt , sen for vi hem och gjorde tacos och kolla på
waterboy och steve med Lloyden haha kung , många goda skratt.
sen myste vi ner oss i soffan med kuddar & täcke och satte på hancock
riktigt bra film , men vart lite blödig där ett tag hehe , sen
försökte mattias sig på att lära mig lite på gitarren lyckades till slut få till
några ljud som lät bra , heh sen begav vi oss in i sängen , och sofie
somnade som en stock , stackars mattias hade fått lov att ligga och höra mig snarka
ja den bjuder jag på ;)

gårdagen , vakna vi och gjorde inte allt för mycket bara ungicks
sen begav vi oss och hämta upp björn , och till donken för söndags mat,.
bara onyttigt hela helgen fy fy sofie men ibland får man synda eller ?:P
sen hem till mattias igen och kika på stjärnor på is ett par avsnitt innan
jag tillslut fick mitt arsle upp ur soffan och begav mig hemåt vid en 4 tiden.
sen när jag svänger in i mora så möts jag ev en massa snö helt vitt var det
sofie vart överlycklig och plocka upp sandra så for vi ut och sladda som tokar
haha ja småbarn kan roa sig lätt , eller vad säger man riktigt roande var det iaf.
for och hälsa på fred och lollo en sväng , saknat fred alldeles för mycket.

sen nu sitter jag hemma vaknat för någon timme sen
imorn bäre iväg till trysil för att börja jobba där nerverna är på helspänn
men kommer nog bli bra , och rik kommer jag bli höhö^^
så jag får min bil till sommaren, så idag äre en massa att fixa
ringa läkaren , förskringsbolaget , packa och sen ska jag sätta
i min mp3 i mammas bil och massa sånt. det som är drygt
är att jag inte har någon annan om hur länge dom vill att jag ska
stanna nu första gången ? ja hoppas inte alltför länge kommer
bli så uttråkad. måste till mina nära & kära ibland jue.

sen ska jag umgås med nicken han skulle in med sin
dotter först på bvc för hon var lite hängig så får se när dom
är klara där och hoppas det inte är något fel säkert bara en förkylning.
och senare sandra bara hon slutat jobbet

thats it.

mattias klinkar på gitarren , grymt begåvad^^

tack mattias för en trevlig helg :)
hoppas på snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0