so long suckers!

ja nu är det dagen med stor D , morgonen har jag spenderat med sandra först for vi och käka frukost macka och varm choklad mumms , sen for vi upp & hämta ut mina pengar som jag jobbat in , och sen sola , tanka , och köpte en limpa cigg , igår köpte jag allt annat så som mat & tvättmedel shampoo & balsam och en massa massa mer vart det som jag inte skulle ha , men men pengar är till för att göras slut på va ?;) . nu har jag precis dushat ska bara blåsa håret och slänga in alla saker i bilen sen åker jag gott folk , får förhoppningsvis shema idag eller imorn så jag vet under vilka tider jag får vara hemma , vill vara hemma under lucia för då äre rock n roll i falun och sen fyller nicken år så måste hitta på något då , sen ska jag även säga att jag ska vara ledig under wheels kryssningen så ska vi boka den jag & sandra . får se om det vart några fler eller inte annars blir vi själva spelar inte någon roll vi har alltid kul:)

ska även skaffa ett norge nummer men det blir till nästa gång efter jag vart hemma för det måste registreras och så med mitt norska person nummer som kommer bli hemskickat till adressen i sverige så denna gång kommer jag inte kunna höra av mig så mycket till dom jag vill men ska försöka hitta något internet så man kan ha lite kontakt har datorn med mig så :) .

känns som jag packat alldeles för mycket grejer men bättre med för mycket än för lite med tanke på att jag har INGEN som helst aning om hur länge dom vill ha kvar mig nu , nervös för vad man får bo med för folk , hoppas det är några som man kan ha lite kul med som är roliga och inte några gammla slöa nuckor som vill ha tyst kl 9 nej fy det får vi verkligen inte hoppas :) .

igår så vare bara hemma och packa på dagen sen ute & handla en massa med sandra , sen köpte vi på oss chips och for hem till sandra så kom mats , så satt vi och tryckte i oss snacks och julmust och myste ner oss i sängen alla 3 och kika på transformers , filmen var faktist riktigt bra , gillar vanligvit inte science fiction men har nu sett både den och hancock och båda dom var bra iaf , så ett + får dom :) sen for jag´hem och gjorde inte alls för mycket , ringde en sväng till mattias och sen satt vid datorn sen somna jag ,
men något helt wiierd har jag gjort inatt iaf har gått i sömnen och tagit ett glasspaket till sängen så när jag vakna upp så vare smällt glass överallt , fatta ingenting haha , jag är bra stööörd jag :p

men skit vad tiden går iväg ,
lär skynda nu håll ställningarna


kommer sakna mina nära & kära.

sötnos - tänker en massa på dig!

xoxo sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0