aa just det

yes , fredag idag , och en nykter sådan slå på trissor haha
är hemma nu och försöker packa inför kryssningen imorn
svårt att välja vad man ska ha på sig , vill ju göra ett försök
till att se lite bra ut iaf , även fast det kanske är ett hopplöst fall haha
men tror jag börjar få något humm hur min packning ska se ut
nu iaf , bara att hitta en väska någonstans i röran.

idag har jag jobbat på sjukhuset , skönt att växla av
från andra jobbet en dag , sen efter det så for jag och
sola en liten sväng på sjukhuset , gillar den man står
den tar lite bättre men den är HET
, men då vet man att
man får nice bränna överallt iaf :)

sen efter det körde jag min älskade mor & göran till orsa
för dom skulle dit och äta middag , sen har jag inte hunnit
med så mkt mer än att sprungit runt här hemma som en yr
höna för att hitta allt jag ska ha med mig .

längtar som en tok klättrar efter väggarna snart :D

ska väl fara in i dushen snart tänkte jag och sen
blire nog antingen hälsa på hemma hos mats & ligan där
eller så ta en promenad ner till steven och träffa han
och dicksen , var länge sen man såg dicksen nu så
hade vart riktigt trevligt faktist :)

får se vad det blir
ska ta & gå ut och ta en ryk
nu sen göra lite varm choklad och en hårdmacka
tänkte jag innan dushen är så hungrig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0