Lördag

Yes sitter nu hemma och samlar ork för att hoppa in
i dushen och göra sig klar tänkte jag , fast har ju inte alltför bråttom
eftersom klockan endast är 10 på morgonen hehe ;)
men börjar bli fest sugen redan nu och sen
ringer ju hannes & robin och sitter och festar
så blir nog att bege sig dit inom någon timme eller 2.

sen vänta på att sandra slutar med som jag hoppas
hon gör tidigt idag , så  hon kan hiva lite med mig.
sen kanske eventuellt det blir uppsala senare med
kenneth , inte något bestämt än det visar sig.
hade vart nice att dit och svänga på sina lurviga
lite tycker jag.

igår så vart det jobb sen for jag och sandra
ner på bolaget och jag införhandla mig lite vin
och cider , mumma , sen for vi och sola
en halvtimme men vart inte just nå brunare
får sola igen på söndag måste ju vara lite brun och
fräsch till kryssningen som är snart.
ja sen efter vi solat for vi förbi donken handla med oss
någon brugare och for hem till mig och kika
en film. sen drog sandra hem och
jag tog mig in i dushen och gjorde mig klar
snabbt och for ner till jocke så kom sayan & granlund
med så satt vi där och drack ett par timmar sen skulle
dom andra på siljan och kände mig inte pigg & i skick
för det så jag åkte vidare på äventyr sen sov jag fin fint ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0