Norge

ja får lov att bli en tripp imorn
till norge för att ordna inför allt med jobbet , tomas sandra & erik
följer nog med och håller mig sällskap söta som dom är :)
inte alls det lättaste med alla papper och skit. , mycket som ska ordnas
blir att gå upp tidigt imorn för att byta till vinterdäck på bilen sen ringa några samtal
bland annat till hon som anställt mig och höra när hon vill att jag ska börja , och sen
leta upp vart i norge jag ska åka som blir närmast för att ordna allt ,
hoppas att jag slipper börja före den 15:e så jag har lite tid till hemma ,
känner mig inte alls peppad på att åka dit och sitta där själv , kommer bli så tråkigt.
men men alla behöver pengar , har ngog iaf ordnat en bärbar dator som jag ska
köpa mig i slutet av december tills dess fick jag låna med mig mammas snäll som hon är.

vart varken någon tripp ner på stan idag för att införhandla mig den där skjortan som
ja bara måste ha , eller byta däck , , måste även byta en lampa som gått sönder , sen har min bil börjar låta riktigt
dåligt när man svänger , hoppas för gudsskull det inte är något mer drygt nu.

nej nu ska jag mysa mig ner bredvid min älskade katt som snarkar här bredivd mig
Haha visste inte ens att katter snarkade men hon gör :P?
och försöka sova så jag orkar upp imorn. 

vill träffa fred innan han drar igen til norge men vet inte riktigt när jag ska
finna tid till det ? ussh känns som man har fullt upp jämt.

blir nog en tripp ner till motala tills nästa helg iaf spännande;)

so long xoxo


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0