Torsdag

Heh ja jag vart inte så duktig ändå med att använda
den här bloggen , så är det alltid när jag ska börja
med något nytt tar étt tag innan jag kommer in i det.

men efter förfrågningar så ska jag göra ett nytt försök.

kom hem för en liten stund sen , jobbat idag as usual.
min rygg & axlar värker som satan efter att ha stått
och slipat & svarvat nu ett bra tag , tar stryk som fan
men men , måste ju ha pengar så bara att stå ut.

nu tänkte jag fara in i dushen , i ett försök att bli
lite varmare frusen som en isbit , älskar vintern
men drygt med kyla & att man måste klä på sig
som en michelin gubbe varenda gång man ska
våga sig utanför dörren , men alla plus , som
skoter pulka , mörker snö & mys , väger ju upp det
så bara att stå ut :)

sen kommer stoffe hit ska haka på han ner på
stan en sväng och fixa en grej , sen lär vi
ska hitta på något annat ,

tänkte jag skulle pallra mig över till min
käre nicken  , och se han & mikaelas
tillskott saga som jag inte riktigt hunnit med
en , har inte velat störa såhär riktigt i
början och sen var det en dag jag skulle
dit som något annat dök upp.
'vill ju se den lilla prinsessan :)

nej skriver kanske mer senare
f¨år räcka för tillfället .

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0