Torsdag

godmorgon

har ju faktist tänkt göra ett allvarligt försök till att använda
den här bloggen med dock inte blivit av.

sitter nu hemma och inväntar bussen
till jobbet, efter jobbet ska jag
och sandra ner på stan på lite
ärenden sen springa och sola.
måste ta en kik i affärerna efter
något nytt att införhandla till min
garderob.
skulle ha tagit & färgat håret med
sen blire klippning på söndag.
antingen blire något drastisk
hade velat gjort något helt nytt.
eller så blire bara toppar & klippa
upp will se , beror på hur modig
jag känner mig på söndag.

vart en tripp ifrån stan i tisdags
med , först till sthlm och mellanlanda
med en fika med tomas , sen vidare
till uppsala för att hälsa på mattias
trevligt trevligt.
sen igår bar det av hemåt på eftermiddagen.

när jag kom hem & Kollade mig mejl så fick
jag en trevlig överraskning , fått mejl från
städ jobbet , på det nya sas hotellet som dom
byggt där och , Ja snart dags att börja bege sig
mot ett nytt land och jobba,
känns riktigt bra , men tråkigt att åka iväg
själv , men ska nog bli så bra så.

så det mesta börjar ordna upp sig just nu
från botten till toppen.

nej skriver nog mer senare.

over and out


Kommentarer
Postat av: Helen

heeej sofie:) har di hittat t en blogg du me:)

2008-11-13 @ 09:54:13
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0