YES:D

sitter och inväntar min älskade sandra som är på ingång

hon skulle svänga in på donken med så grymt sugen på milkshake
glada besked fick jag för en stund med , min väska finns
kvar fast dock i avesta så måste bege mig dit för att hämta den
och det är ju en bit , hoppas på att min kamera är i väska med.
är ju bilder när jag & sandra festar med dom o foggy mountain rockers
kameran var inte så noga.

haha mitt minne är inte alls på topp sen kryssningen märker jag
får veta nya saker hela tiden haha , lite halv grumligt.
men lite är jag med iaf.

pengar som jag trodde jag tappat , hittade jag nyss med
hade vart smart och gömt dom för mig själv i resväskan
så de var med en trevlig överraskning.

Kommentarer
Postat av: Helen

DU, hoppas på att min kamera är i väska med.. Men kameran var inte så noga.:)Hmm hur går de där ihop lilla sofie???=)

2008-11-24 @ 20:03:02
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0