inte en sportmössa.

i brist på någon rubrik.

sjukt trött är jag , inte sovit ngt knappt sen i lördags vet inte vad det är men kan inte sova riktigt vaknar hela tiden
drömde inatt att jag vart av med körkortet med att vi var ute och åkte cross fulla som fan cruising vare i mora med massa kompressor bilar överallt suddenly , haha , ja iaf åkte dit för rattfylla , så idag har jag vart duktig på att hålla mina fartgränser nästan till och med , nervis som fan , kom in en tant igår med när jag var hemma och börja gnälla på mamma att jag kör som en idiot runt med min ford haha herrejesus , gnällkärring ,

sitter nu hemma hos pappsen ska väl ta ork och börja packa upp alla kartonger och kläder nu snart hade jag tänkt ,
har bosatt mig i hans källare nu så länge tills jag hittar något eget , vill ha ett litet hus helst inte någon läghenhet..
hela dagen gick åt igår efter jobbet att packa ihop allt mitt i lägenheten och köra bort hit och rensa pappas källare på skit och möbler den där gubben är expert på att sammla på sig skit , fick d¨han att slänga nästan en hel släpvagn , och hela huset är fullt utav bildelar överallt , men dom får han ju såklart ha kvar.
så efter jag burit möbler och allt hela dagen och bäddat iordning sängen gav jag upp och tog en dusch och for bort till daniel och jacob och kika på pirates of the caribian med dom , sen for jacob hem så jag och daniel satt & skratta åt jackass och wild boys innan vi till slut med somna ,

i måndagen spenderade jag eftermiddagen och kvällen med sandra , sen krille och victor som är på besök , grillning ute hos sandra , gott gott , dom drack väl i mängder och vart rejält på lyset hela högen , även fäätan dök bort och så ingemar.
var ute och for lite jag var chaufför försökte väl få mig att dricka men var inte alls nå sugen på att ens höra ordet alkohol just då vid tillfället , inte nu heller om jag ska vara ärlig. ja sen for jag hem och lämnade fyllskallarna la mig i sängen och myste ner med mig med trixy och försökte sova lite innan dags för jobb igen.

idag är väl planerna bara att packa upp och så här hemma , sen försöka ta en promenad ner och sola tänkte jag ta mig ork till , så blire nog umgås lite med sandra och 08 orna en svängom , jag och daniel prata om att försöka hitta på ngt uteaktivitet senare men vädret ser inte alltför toppen ut så f¨r se hyur det blir med det bara alla slutar jobbet sen , fick ju vara ledig resten utav veckan för göran behövde inte någon hjälp nu ska ta nya tag nästa vecka istället :)


åh vill ha mitt simkort till telefonen nu känner mig helt låst , kan ju inte få tag i någon och inga nummer.
men har nyss fått ett mejl om att dom ska skicka det nu , men är ju röd dag på fredag så får nog inte ens det fören efter helgen skapligt drygt.

pengarna har inte kommit in från norge än fast jag skällt på dom ett antal gånger , behöcver dom nu bilskatten ska ju vara betald idag som jag inte har pengar till på mitt svenska för tillfället , får väl lov att ställa av den då tills pengarna rasar in. such hatar skatt må den brinna i helvetet.

 
nej ska röra på mig nu mot steven och hämta mitt smink som jag glömde i hans väska sen påsken ,
jag glömmer allt överallt haha , idag drar den j'äveln till vegas fusk fusk och martin är med i staterna
avundsjukan är stark som fan ;)



 

en idolbild från påsken 2009


'




Käsnlorhatarattintekunnastyraatthakontrollattvaramaktlösfrustrerandeochskrämmande
hurmycketmanänvillkunnastyraärdetomöjligtdetsomgörmiglivräddkaninteslappnaavochvaramigsjälv
alltblirdåheltfelvillhasvarvaddetärfärfelpåmigjagärochharnogalltidvartettstortsvinmeninteallsnu
jagvarbereddattoffraallttankargårdtilldigdagligenetthalvårstidmeddigihuvetkonstantvillsläppa
glömmavännerjagvillmen vill någotheltannatmedvillalltidhadetmanintekanTrofeärkanskeenabrtvaduduärminenhörning
jagvetinteallsmensläppanejgårinteförsökermenrivshelatidenuppkänslornasomvarkanskeär
harjagaldrigkäntsåintesåstarktehfuckitåhnukomenlåtsomremindmemedskitdåähfastblirenklare
ochenklarehelatidenfastgrymtsaktaduvarnogdenduandyoustillare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0