jahamen

nyss slutat jobbet efter ett långpass från 9 i morse nu ær kl 22 00 ska væl snart bege mig hemøver
3e dagen nu imorn sista dagen på detta hotell , kænns konstigt , skønt med tråkigt att sæga hejdå till alla.
:/ blandade kænslor helt enkelt , men dags att hem & styra upp allt dær nu igen , børjar jobba igen iafd direkt
efter ¨påsken hos gøran , slipmæstaren ska komma igång igen ;) funderar med på att kolla upp svetskursen
och om man eventuellt kan gå den ?. jaja får se ,

inte skrivit så mkt på senaste hær tid ork & energi inte funnits var hemma en vecka nyss
dær veckan mest bestod av att umgås med mina karlar daniel mats bror rickhard niklas
och inte gjorde allt før mkt eftersom jag var sjuk låg i feber hosta hals & troligen inflammation i
bihålorna som jag inte orka kolla upp , vart æven några dagar med film med martin.
torsdagen var vi till falun med på bilauktion drack nån øl och var lite lullig och kolla runt , hittade en bil som jag vart kær i alldelles før mkt
jobb på den synd nog hade haft råd att ropa in den annars , ångrar mig lite nu ændå farsan finns ju alltid.
dicksen & ett g'æng till var med dær så och dom ropa in 3 bilar så jag och sandra kørde hem en
åt dom snælla som vi ær. fredagen vart det shopping på dagen och sen fest var meningen att vi skulle bege oss till torsby på ewa eastwood men snøstorm och før oplanerat så åkte vi runt mestadels i mora och sen intog raggarklubben
och hængde i garaget sen klubben igen och ute & ragga kom hem vid 7 och hade planer på efterfest sen pimpel VM , men somna ifrån det sov någon timme sen upp gøra sig redo och drog bort til daniel mats & tomas gjorde oss iordning och drack grogg sen kom nyqvist & mattias och plocka upp oss i fairlainen igen bara att dra igång och hærja for mot falun och intog coppermines och kika in errols , lika bra som vanligt. och klubben en svæng efter och vidare till daniel och høll han sællskap.
sen resten av dagarna så¨umgicks jag bara med mina nøtter till vænner myste & sen stæda och packa lite hemma.

onsdag morgon for jag hit til trysil igen , bara jobbat , grillat hos flickorna , tagit en långpromenad
och ja inte allt før mkt mer.

nu ære bara nedrækning till påsken som gæller ska bli så jævla kul .
5 dagar med fest skoter ,& massa bravader med fred , jocke , john , stefan , niclas , carro , louise & kanske sandra.
længtar længtar.:)

tatuering på tisdag med , så førvæntansfull , kommit på vad jag ska børja med på armen nu med , kommer ju bli en helarm tillslut men nu vet jag hur jag ska børja kommer bli så grymt snyggt håller dock dom planerna før mig sjælv.


undra vad man ska hitta på imorn då? eventuellt bowlingen i rættvik , annars någon øl med linda.
fast lutar nog mest åt en film med tokmartin , ska ju førsøka ha karaktær och hålla mig lugn till påsk:)

vill ner till elmia på påsk med beslutångest till tusen? ja får se hinner bestæmma mig :) .

nej nu ska jag hem duscha av mig ,och sen packa lite
sen sussa gøtt :)

godnight sweethearts.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0