behov

regnet öser ner utanför sitter här med ett grymt behov utav nikotin & chilinötter nyss dushat
av mig lite , ska väl ta & springa ner på shell och handla lite , vart ledig idag riktigt skönt
inte gjort nånting uttråkad till tusen men min rygg jävlas med mig igen , fan vet inte vad det
är gör förbannat ont , så har inte orkat gjort nånting , mensvärk med på det så känner man
sig som en strandad val med svinpest eller ngt usch så ofräsch man känner sig.
( ja ni flickor där ute vet hur man känner sig) , haha klagomuren här , fast i övrigt det
så är väl allt finemang med mig , ..... var ju igentligen planerat att vi skulle fara till rikchards stuga
idag och grila och åka dressin , men vädret kan man inte styra så får bli en annan gång.
solat har jag gjort med en sväng får göra det i ett solarium istället för stranden om man
vill vara brun...

ska ta och gå ner här på hörnet och prata med kotknackaren imorn och se om hon vill
göra något åt min rygg om hon kan hitta ngt...

ikväll blire nog filmkväll hos mig med rickhard och daniel sen får se om nicken och johan
skulle dyka upp med bara nicken spenderat tid med sin fina dotter ...tror han skulle vara med
henne till klockan 9 ..

gårdagen bestod med utav vårat fina svenska sommarväder så vart bara filmkväll
med rickhard & daniel , mr deeds och bröderna grimm , fast första filmen pratade jag
i stort sett telefon hela tiden med blomberg , och andra somnade jag in på ganska snabbt..
som vanligt alltså när sofie ser film ,,, men trevligt vare tjocka i sig chips i mängder
och pojkarna gjorde iordning något dunder kamomill the med massa honung
som hjälpte min hals lite granna...

nej nu ringde mats & jacob , så ska ta & hälsa på dom en sväng medans
jag ändå ska ut och handla cigg och se vad dom gör...


måste verkligen klippa mig nu helst innan helgen , vill ju inte visa mig
i denna frisyr fårn helvetet långhårig som fan går inte att göra ngt
och min kära norska har ju semester , vem ska man våga gå lös i
huvudet åt en dådå tro , ska se om mallan har tid då kanske......





i want to fall in love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0