godmorgon

jaha ny dag , skulle tydligen jobba kväll idag , försov mig i morse "trodde jag" vakna klockan 7 när jag skulle börja flög upp som ett virvarr och stressa mig ut till bilen , när jag insåg att ingen ens ringt och kollat vart jag är , då kom jag på att det var kväll jag skulle jobba , så var bara att gå upp opch lägga sig igen , virrsofie ...

sov några timmar till så nu har jag vaknat för ett tag sen data nördat lite som vanligt ,
ryggen är dock inte alls nå bättre men tagit en tablett nå så börjar bli lite bättre för tillf'ället
försöker få tag på chefen och säga att jag lär nog vara hemma ett par dagar och vila ryggen
om den ska bli bra någon gång , suck förlorar pengar men kan inte jobba med den här smärtan
och sen kan jag inte hjälpa dom gammla för man måste lkyfta hålla stöd och sånt så det funkar
ju tyvär inte... 

så nu har jag hoppat i mjukisbrallorna , ska ner och slänga i en tvättmaskin sen ta bessie
bort till fäättan och dricka lite te och snacka skit , ner på stan en sväng , apoteket och handla
ipren sen handla lite blommor för fäättans mor fyller år idag och även anna , grattis :)

kvällen blir det nog film lr något liknande med nicken & johan.



nej ska ta & bege mig jag.

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0