må solen brinna i helvetet , euuu den brinner ju redan! , aa just ja ?

ja så kan det låta när sofie och blomberg för ett samtal haha. smart man är ibland "inte"

idag har det inte hänt så mkt for bort till jacob och mats , snacka lite skit for ut och kika
en sväng , sen kom jessica , sen for jag hem ganska fort med min onda rygg .
gjorde iordning varma mackor och prata kvällens vanliga samtal med mattias om
allt och inget , alltid lika trevligt , sen lite med blomberg , sen kom nicken och johan
hit bara setat snackat skit kika lite sjuka grejer på nätet  & planera inför marie
memorial race med mora swiners haha och sen nu for dom precis
dags för mig att gå & lägga mig antar jag , skönt kanske kan få sova nudå fått smärtstillande
mot ryggvärken så nu har den gått över helt börjar känna mig lite susig i kupan med

så får vi se hur det känns imorn om det blir ngt jobb eller inte för har jag sådär ont
imorn igen finns det inte en möjlighet jag kan jobba , har iaf ringt och förvarnat dom
så får hoppas på det bästa ,..


blöö lite beslutsångest inför helgen med hur jag ska göra tänkte ju fara ner till motala
på torsdag för att hälsa på mattias , blomberg , kalle & ligan sen är ju planerna sthlm
fullt med blomberg så planerna är att åka med douglas , patrick och hans tjej ner
men verkar som dom andra ska åka fredag känns lite trist att åka ner bara för att
umgås med dom en dag då dom jobbar med :/ , hmm ja får se hur jag gör
kan ju annars umgås med erica söderlund douglas lr någon förstårs alltid...
vill ner ju iaf.. annars blire nog att åka ner direkt till sthlm på lördagen ist.
eller om jag åker med fredrik , och dom om dom skulle ner direkt härifrån.
ja ska kolla upp allt imorn så får vi se..


känner mig på riktigt bra humör
älskar mina nära och kära ni
är underbara.






jävla mongo internet håller på
 och gör mig galen slår av och
på hela tiden hänger sig går inte att kolla ngt
skit skit. gör mig tokig

nej dags för en godnatt
ryk och sen sussa
sleep tight.

so long suckers xoxo sofie










ska ta tag i detta nu och prata och inte undvika det
ska inte fega ur , lika bra att få det gjort.
och få veta hur det ligger till , hade vart skönt att rensa tankarna lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0