Min penis är lång som en buss.

nej det är den inte , & inte nästan heller haha..

tjena pudding här står du & dallrar? ;) välkommen hit era nyfikna trogna läsare.
sitter nu nerbänkad i soffan under täcket och kikar på tv och är lite datanörd.
befinner mig i motala hos mattias , han jobbar dock så tråkigt här nu inte någon
att dryga mig med men han kommer hem snart , tänkte vara lite snäll och plocka lite
här ooch dammsuga i brist på annat att sysselsätta mig med , var duktig i morse
med gick ut och tog en promenad ner till okq8 och handla cigg och juice , sen tog
jhag en längre väg tillbaka och njöt utav det fina morgonvädret , fast sen sa min rygg
stopp fick förbannat ont igen så hem proppa i mig ipren och la mig på soffan somnade
av ett tag till , tanken idag var ju att jag tänkte ta en promenad ner på stan och kika
lite affärer men så ont som jag fick så tror jag inte det är nå bra för min rygginflammation
att vara ute och traska så mkt , så inväntar wigert så får han följa med mig in på gina tricot
ska bara köpa ngt linne där , sen ska jag följa med han till mantorp och hämta lite delar
till hans manta är väl planerna , får se vad man hittar på sen mot kvällen , är ju finväder iaf
douglas ville att jag skulle haka med han ut på cruisingen och ta något grogg ,
men jag vill nog spendera dagen med mattias kalle & blomberg , hade velat träffa söderlund & erica
med ska nog ta och slå dom en signal snart och se vad dom har för sig.

gårdagen så var virriga sofie nära på att missa tåget med råkade försova mig och hade
inte packat dushat lr gjort ngt klart kvällen innan , smarto så flög upp slängde i grejer i väskan
och skickade mamma att hämta tågbiljetterna medans jag dusha , sen fort som fan
med bessie upp till linda och hämta mina skor jag glömde kvällen innan och sen full gas och sprang på tåget
i stort sett , haha men med hann jag , skämde ut mig som fan på vägen ner med
somnade till mellan mora- borlänge , sen vaknar jag utav att jag själv snarka , så måste vart högt , kollar
över på andra sidan och då har det anlänt en skitsnygg karl , sådär grymt fin , stora fina ögon lite rockig stil
tatueringar & svart tillruffsat hår , typ som jag gillar , och han småskratta åt mig , en annan ville
ju bara gå under jorden så resten av resan gömde jag mitt tryne i telefonen och kolla lite på varabdra och
log ibland , delade någon mening om vart man skulle bara men sen var jag mest tyst. rackarns
man kanske skulle ha lagt in en stöt haha... ja fast i borlänge vare ju tågbyte så såg han inte nå mer.
så resten av resan vågade jag inte somna nå mer haha . när jag kom fram så plocka mattias upp
mig så for vi och handla lite på maxi , typ te & mjölk och lite annat skit , så for vi hem och han dusha
och greja , for upp till hans far kika in hans cross och tog en spinn med mantan , och for
sen ut till garaget och hälsa på kalle och ner till pecka pung madde & niklas och språka lite.
bestämde oss för att äta på burger king mötte upp blomberg & hans arbetskamrat där
vart sittandes där någon timme och babbla , vart glass och kaffe med på det sen..
sen for jag & mattias med tankarna att hyra film , men efter vi stått där i evigheter och kunde inte
välja så sket vi i det och hoppades att det skulle vara ngt på tv:n så hoppa i mjukisbrackorna
och bänka ner oss i soffan och hitta en film på kanal plus , riktigt rolig & samtidigt berörande.
bra film iaf , sen satt vi och snacka ett tag om allt och inget , innan vi la oss och diskuttera lite till
innan vi somnade båda 2...

thats it .

grymt skönt det känns att vara tillbaka här
i love it.

söderlund frågade med om jag ville ta hans plats till danmarksresan till helgen som
gänget här ska på , men ska väl höra vad resten tkr om det först , är intressant från
min sida iaf isf blir jag kvar någon vecka till lets see.. ledig hela veckan iaf...

nej nu ska jag ta & flyga in i dushen jag och göra mig klar.
innan mattias kommer hem .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0