pucko , en nöt ,en seg råtta & en puss i påsk.

är det jag har att erbjuda dig om du är den jag söker ,
och en livstid med mig...


jaha one day more  , shit veckan springer på utav bara satan , tyckte
det nyss var måndag.. idag har jag jobbat på sjukan gick bara fin fint...
sen har jag var duktig och skrivit in mig i fack och a kassa äntligen "2 år senare än planerat"
sen tog jag och morsan en Burgare på sibylla , och sen hem duscha och haka på jacob
til möbelrondellen och ändra beställningen på sin soffa , sen ute och snurra for på sanda
satte oss på enbrygga och njöt av vädret ett tag , sen skulle jacob till sin mor och äta
så då for jag till nicken och stoffe , satt ute där snacka skit och drack öl påbalkongen.
senfor jag till jacob som kom hem precis , gick ut en promenad med hunden längs tingnäs och kajen ,
skönt som fan gnista sprang och lekte , synda en brownie gjorde jag med.

jag och nicken fundear i att åka till norrköping imorn med ochinta auustifestivalen
lr vad det hette karnival , och sen vidare till uppsala lör , beror på om jag får bort kvälen
imorn det annars blire nog uppsala enbart lör chaufför nog ordnat och jag nicken petra
och anton är taggade , så ser ljust ut..

nu är blomberg , kalle & mattis och ligan på G ner till danmark med ,
hade vart skitkul att haka på en sån resa , men i vilket fall finns inte
den ekonomin ändå just nu...lönen är varmt välkomnen..
hoppas dom får det skitkul iaf , inte någn tvekan om saken kan jag tro.

kika lite resor idag så blir nog en snart.

nej nu ska jag sova jobb på sjukan först imorn och om jag inte lyckas
byta min kväll blire hemjänst direkt sen dubbla pass , it sucks
me n bra för plånboken ;)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0