saw the touch in a womans eyes

  and it feels just right...

fredag kväll/lördag morgon.


jaha kvällen sluta inte riktigt som man hade tänkt sig
skulle ju vara hellugn , missa klipp tiden började det med somna som en gris
i soffan och vakna 14.20 jaha bara ta en dusch och hoppa iväg in i 140:an mot
jobbet , jag johanna och erika som hade kvällspasse riktigt skönt , jobba effektivt som
fan tog en donken allihopa , var riktigt dålig dock så drygt att jobba febern vill inte ge med sig.
och kvavt som fan . var klar vid 19.30 2 timmar tidigare så dom släppte hem mig fick vila
lite tog en dusch och kände mig genast piggare , lukas och gomba undra om jag ville haka
på till älvdalen sen även mases jocke jonas christer och ligan , men dom var så sega så bestämde
mig för att inta älvdalen med först nämnda , drack lite mintu hemma och svidade om och drog
på mig lite krigsmålning ,sen for vi bort till edbom rick john rickhard och drack en grogg först
innan det bar av mot motor & musik , parkerade bilen och gick runt vart stående på gamla oq
plattan. träffa en massa gammalt folk och bara hängde runt och hade det trevligt
for ner till tältet och träffa jonas christer mases och ligan , mötte även upp sorken & niklas
fulla som dårar heh , lyssna på lite refreshments i backen , hängde runt mest bara prata
drack och hade det kanon trevligt , .....


hmm dagens tankar
Ibland önskar jag att jag inte var så envis. Men å andra sidan hade jag aldrig överlevt mina prövningar om jag inte varit envis.
Jag går bara omkring och väntar på något, men jag vet inte vad jag väntar på.
 Jag jobbar, för att komma bort från en tråkig vardag. Men vad är det jag strävar efter
? Ibland stannar jag upp och förstår inte riktigt vad jag håller på med.
Jag har mål och drömmar men är dem overkliga? Kommer jag alltid gå om
kring
drömmandes och inte kunna leva i nuet för jag går bara och längtar ?
 Ibland känns det som om alla andra är nöjda med sitt liv och jag går bara och väntar?
Men jag väntar ju inte heller.. jag kämpar.. men kämpar jag för mycket?
ska jag bara låta allt va ?
men som sagt, min envishet gör så att jag inte ger upp.
men vad är det jag kämpar för.?


nej usch dags att g¨å till jobbet snart inte kunnit sovit tröttheten gick över i pigghet
sen telefonen har pipit hela tiden med så inte kunnat somnat heller.
ska snart åka och hämta lillebror som är fast på klockarhagen innan jobbet med.

so long suckers


Kommentarer
Postat av: Olivers mamma Emilie

Jo de är en till på gång :D

2009-08-11 @ 14:46:03
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0