// life is a rollercoaster , you just got to ride it

Tjoflöjt , sitter hemma hos nicken nu vart här ett tag och snackat skit sen nyss alände blöjan från sthlm , värsta svinet av dom alla , redan sett rövpillning & heilande utan dess like , sjukaste men ändå skön alltså haha :)
inväntar fred , som skulle kommit för en timme sen men är på akuten hade krockat nu på vägen hem från norge , sen kommer nog marika , & sandra , dom dricker väl lite här , men nykter jag som är duktig idag :)

vart en fika på stan med sandra , fäättan , anna rickard & lille alvin kaffe kaffe & mkt skratt haha , sen haka jag på rickhard hem hade ett bra samtal om allt mellan himmel & jord , och kom fram till mkt bra saker som kan påverka en del och allt har fått mig lite mer klar i mina tankar , sen får det se vad det blir sen tillslut bara måste ananlysera lite i mitt huvud först , träffa kinne , emelie andre & dom med trevlans..

letar bil nu så jag kan åka till norge Hmm.s  vem vill låna ut sin bil? :)

sjukt skönt att vara hemma igen alltså , i love it..

nej ska bänka mig i soffan sugen på babs mat , give it to me... nej ska ta & vara social jag
hej hej


so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0