good morning sunshine.

god morgon i stugan vaknade för en stund sen kl är 05.38för tillfället , sitter och lysnnar på världens vackraste låt för tillfället , Brad Paislet- Whioskey lullaby , en så skrämmande sjukt bra låt , som har vart betydelesefullför mig och stämt in på många sätt , många gånger jag gråtit till denna låt , sagt åt er förr ladda ner den ,

anna och tobias fick går en son , så glad för eran skull och hoppas allt gick bra
önskar dom all lycka i framtiden , längtar tills jag får se det nya tillskottet :)


ist a little bit funnty this feeling inside im not one of those you can easily hide.

she finnaly drink away hiis memory.

4 e dagen jag är på hemma plan nu , jag bara älskar det här , håller på och bryter ihop av bara tanken att åka tillbaka , VILL INTE... vill vara kvar i mitt mora med mina älskade vänner , njuter av varenda sekund med deras sä'llskap


tisdagen , så åkte jag och sandra och solade på morgon kvisten sola bara en 8 min i stå solariumet , men ack så skönt ,
sen åkte vi ner på banken och växla in mina norska , fick en glad överasskning norsma kronan liogger högt på 1.18 just nu vilket är gör bra så blir att föra över hela lönen på en gång , men ligger nästan 2000 minus på mitt svenska utav någon störande anledning som ökar för varje dag pga av räntan , sóm kommer dras , har ju inte hunnit föra över eftersom jag jobbar hela tiden , men måste göra dte nästa gång jag kommer tillbaka till norge.ja sen åkte vi och handla litr mat på donken , 2 veckor utan hamburare och allt det där you name it;)  , duktig är jag ska försöka hålla mig ifrån skräpmat snart dax att göra ett nytt försök att våga sig in i bikinin , fast vilket dock händer mest när jag är pruttfull i västerås , haha , hatar verkligen min kropp , och jag är så bekväm med mig själv , vill verkligen börja träna igen så skönt och man blir så mkt bättre piggare och gladare , blir till´efter sommaren , ska väl snart börja ut och gå igen när tid finns till , gick ju nästan 2 mil om dagen förr , älskar att bar gå och sätta på mp3:n och tänka en massa och bara gå gå & gå , tills svetten rinner., mysigare vare när jag hade Geisha med mig , saknar den hunden så himla mycket , andreas jar nyss gjort v alpar på henne men fick tyvär inte någon utav dom men har lovat mig en från nästa kull , hoppas hitler blir pappan igen han är ju så snygg , och då blire an fin amstaff/pitbull blandning , hoppas det är dags snart :)
ja iaf efter donken igår så for vi och handla lite grejer på willys så for jag hem och baka kladdkaka , och hämtade mamma , så kom sandra hem till mig satt och kika bilar som fan , ringde på en le mans 66a som tyvär var såld, och så visste pappa en le mans i rättvik som tyvär med var såld , hittat dock en jävligt billig bonneville 65 , den modellen som är fin utav dom skapligt skick för 47 000 lite att göra , men sen skulle den duga , fast vill ju verkligen ha en lemans , så kanske får vänta tills den dyker upp någon eller ta den från U.S.A kanske ,skulle ha hitta någon mer som vill ta in bil då och försöka hitta från samma ställe. pappa kanske vill ha något ska höra , var meningen med skoter tur i helgen men pappa skulle upp till stuga och åka så blir inte något av me det synd nog- men jocke var sugen så tänkte ta polarisen på måndag och u´t och leka en tur , för är ju mkt snö nu även hemma :) eller om jag får låna brors IQ , sån jävla kul skoter , bara att gasa och göra vad som helst med den skotern väger ju inte nånting så bara att slänga runt han och flyga överallt , kär dom första 100 meterna jag köpte den , fast han ska ju sälja dne nu kanske , men är väl mest för det är en tävlingskoter och vart ju inte nå tävling som det var tänkt för den skar och så , men han får inbyte en 08 rmk så det är ju en kanonskoter.... bättre det en den där som är trimmad och gjord för tävling då går dom sönder hela tiden och skoter är inte billiga att laga , bankrån!... ja iaf så hade vi lite kalas hemma sen för brorsan , även hans pappa och lillebror kom inte ofta man ser dom , och mormor , kusinerna mm ,
så vi smällde i oss massa smörgås tårta och kladdkaka sen for jag och sandra hem till niklas och där var även rickhard , satt och prata och skratta en massa , skönt att träffa dom igen , rickhard tyckte familjen var samlad , haha som vi kallade oss i sommras , vi var verkliogen som en enda stor familj bodde typ ihop där ett par månader.  vi köpte en massa göass opch godis och kollade på Bolt igen haha , jag somnade mot niklas axel så fint som vanligt när jag ska kika film , sen efter det for jag hem , och bänka mig framför datorn och kunde däremot inte sova , försen kanske en 7 på morgonen , men berodde helt på fullmånen , kan inte sova riktigt då.


igår så vakna jag vid en 11 tiden , så ringde jag jocke och så for vi till falun jag & han och lämnade in min kamera som jag köpte som inte funka , fick ut en ny , gick in på lager 70 en sväng men där hittade jag inte nånting , eller jo ett par skor som inte fanns i min s´torlek pga av för små fötter suck , antingen finns det bara för stora eller fel färg :/ 37 är väl inte så litet ,? ,for imot mora på en gång så följde jag jocke tikk läkaren , så fich han göra sitt där vilket gick bra. aså for jag och sola en sväng bara i 8 min igen , vill bli av med min´kaninsvans haha , sen for jag niclas och sandra och handla och for hem till hans hus och och ag och sandra baka snickerskakor och niclas ´gjorde friterad kyckling och ris. hur gott som helst , rickhard vare även med , så kolla vi på en skräckis och kröp ihop oss , sen bar det av mot granlund där mina öl var och tomas , jocke & johannes , s¨å bara att börja häva i sig , pch hannes hade en mass whiskey , jäger och sånt så han hällde upp shot efter shot till mig , hehe vart lite på lyset ganska snabbt var så kul att träffa hannes igen han är ju praktist taget som en familjemedlem , söt han är han sa " sofiie jag tycker om dig så mycket du är en underbar vän & är det ngt så ring jag ställer upp på en gång och hjälper dig dom du gjort för mig" ,  såna ord gör en verkligen glad , efter vi setat hos granlund nån timme så drog vi pch plocka upp niclas och hem till jocke här vi satt och festa lyssna på musik och bladdra , jade det riktigt trevligt , är kvar hör fortfraande intog jockes sofie , ville inte köra hem på fyllan..

nu ligger han och snarkar som en tok i sängen här borta . LURCH haha ,tänkte ringa sandra om en stund får hon hämta upp mig sen blire hem dusha och packa så drar jagoch sandra våran kos till sthlm , ska bo hos ett gammalt ragg till henne som heter kim ,
jag har pratat med tomas som jag självfallet ska träffa och sen även micke , tänkte ringa matte faktist och se om man kan hälsa på han och lilla hexxa som jag saknar , den hunden verkligen älskade mig haha följde med mig överallt och myste. hus har dom mköpt nu med så skulle vara kul att se. sen ikväll ska vi inta anchor har jag bestämt kanske harry B james , om ´det hinns med , imorgon så kommer även andre jimmy niklas michelle & larsa ner så ska väl feata lite med dom imorn får se vart det bär av då:)

lördagen blöir det antingen hemgång igen eller om vi får för oss att vara kvar , är lite sugen på att åka till norrköping på dragracing marknade tänkte höra med jimmy om han ville köra dit isf bara 15 mil ju så får jag vara lite fuller ;)¨
hade vart grymt roligt , se lite bilar och delar och träffa nytt folk :) ja visar sig på lördag hur det blir , hoppas jag får min lön på fre med så kan jag shoppa lite när jag väl är i sthlm , skor & jacka , sen lite småplock behövs.
får väl se hur denna resa slutar blir nog skt kul.

helt kär har jag blivit i  rm gto 67a på blocket nu som står i tyskland för 135 000 , svart med örd inredning . fast ska ju plockas ihop med , men fan vad jag vill ha den.! fast är ju lite för dyr bil för mig synd nog :( .får bli en i framtiden.

måste köpa en ny telefon med , min samsung kstade jag sönder i frustation en gång när jag satt och läste mina sms
och den jag köpte utav m , har börjat dö hela ti´den och kameran nunkar inte och sånt dravel ,

"To alkohol , The cause and solution to ALL lifes problem"

ja visst är det så , nu har alkoholen tagit sin plats igen , i love it
festa det är något sofie gillar , hhe livsnjutare är vad jag " alexander och jag kom fram till det..

ska ju igentligen börja på jobbet i linköping på måndag med inte sagt än att jag inte vill ha det lär ringa och
säga det. ska försöka komma ihåg det senare idag.

nu såg jag en kryssning som går ikväll en rock båt håller på att väntar tills öppettiderna börjar för bokning hoppa att det finns 2 biljetter isf hoppar jag och sandra på en ikväll :D kung , ska även boka till tallin kryssningen med cruisingen då med tänkte jag,
bokar en 3 hytter så fyller vi upp den sen. är ju redan en 7 pers :)


jag börjar komma tillbaka i mitt gammla jag , bara leva livet , no feelings , attityd och bara lust att leva livet.

nej nu ska jag ringa niklas och se ifall han kan komma med min bil som är hos han eftersom han ändå ska till tandläkaren nu kl 8 :)

jag vill ha dig , jag vill kalla dig min.
jag vill älska dig gränslöst och göra allt för dig.

ska nog ringa nightcruisers och se vart man bokar upp sig för att skaffa licens för att köra på strippen , för den 6 juni har dom en dagskurs , ska nog ta det då.

hehe ja min bil var värre än jag kom ihåg haha shit vilka dåliga däck bara glider och snurrar överallt , haha
slipper sulers.-


nej nu ska jag kika bdb & ta en morgon ryk för 4e gången haha.

so long suckers
xoxo sofie


Jag & ogge

komme in bilder på BDB sen ::)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0