im stupid , back in the same way as i was fighting against.

HELGEN
en liten cencuerad version av den bittra verkligheten

torsdagen , tog jag mina öl och for bort till jocke fred & lollo där dom satt och så satt vi där och
snacka en massa goja och drack lite , försökte leta oss en chafför med tanken att vi skulle ta oss till wäsa eller gesunda på after skii , men gick inte nå vidare så kvällen och natten spenderades enbart hemma i jockes lägenhet ,
fredag
städade ihop allt där snyggt på morgonen och så kom brorsan och skjutsade oss skulle hämta en madrass och sen skjutsa jocke som skulle på sjukgymnastik , Så for vi tillbaka och la iordning allt för jocke skulle hyra ut sin lägenhet till vasaloppsnissar , fäättan och nadia skjutsades ner fred & jocke på bolaget så vi fick påfyllning på alkohol så kom niclas och carro och plockade upp oss så for vi hem till niclas och satte igång igen , lollos mamma kom även förbi med sprit som vi suktat efter länge , så började hiva i oss grogg att och lira guitar hero och snacka och lyssna på musik , sen intog vi en taxi upp till rödmyren hela högen till nicken och forsatte festen där , även sayan andre & jimmy kom bort ,
lira lite sällskapsspel och vissa körde poker , höll väl igång natten lång där och underhöll oss med alkohol spel musik dans & snack. 
på morgonen gick jag andre sayan & jimmy hem till mig , och jag hoppa in i dushen och gjorde mig klar , & sayan for till jobbet , sen vare mening att vi skulle fara till rättvik på skotercross med fred niclas carro & lollo , men vart fullt i bilen och så , så då skjutsade mamma ner oss till min bil på tuvan  och så gick vi in och köpte nyponsoppa och lite juice , kom på att jag glömt bort det där med maten och mest blitt alkohol intag dom senaste dygnen , så for hem till andre och myste ner oss i soffan jag han & jimmy och glodde på film och funderade uti vad kvällen hade att erbjuda , var och fick oss lite sprit iaf och sen for vi och hämta upp fred lollo och jocke så for vi hem till mig och drack lite , men jag var så sliten och trött så ficjk inte i mig mer än 2-3 groggar sen somna jag till så fint i fåtöljen , sen ringde daniel efter någon timme eller 2
så kom han och plocka upp mig och vi begav oss till honom satt och snacka lite och smutta på en grogg
innan vi tillslut somnade på morgonkvisten.

söndag.
vaknade utav att det plinga som fan på dörren varken jag eller daniel orka oss upp att öppna men så ringde det på mobilen och var jimmy och andre som hade vaknat upp ur sin dvala i min soffa , satt hos daniel och prata lite och funderade i vad vi skulle äta hungriga som fan , jag skjutsa ner fred jocke & lollo snabbt på stan , sen plocka upp dom andra så for vi och köpte pizza och donken mat och for hem till mig och bänka oss i soffan , och jag somna , sen vakna ja till liv och vi for och skjutsa sandra en sväng sen till andre där vi bänka oss igen och filmtittande var i fokus , fast jag sov i stort sett hela kvällen ,

jaha en liten del av min helg i kortfattad version.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0