Monday . cheap monday

godmorning sunshine , göran ringde och väckte mig och undra om jag ville jobba .
och pengar är väl något man alltid behöver mer av så jag sa såklart ja.
så for hem och pinna i mig lite frukost och bytte om , och for bort dit jobbade ett par timmar,
for sen hem och la mig på soffan , fortfarande sjukt slut efter helgen / veckan som gått ,
somnade till , sen käka jag lite mat och orkade mig sen in i dushen ´tillslut , och så
for jag ner på maxi och införhandlade mig lite ben & jerrys , vilket nog är min nya kärlek
finns inte nå godare glass , kostar lite extra men lätt att det är värt det , så har ni inte ätit
det så åk ner och införhandla er nu , finns mycket olika sorter att välja på!




och så begav jag mig vidare bort till färnäs till ingemar , där sandra fäättan linda johannes & jag satt och smällde i oss lite gott och kollade på en sjukt rolig film som jag dock inte kommer ihåg namnet på , så prata jag med daniel som var på väg hem från älvdalen och var sugen på film så jag for dit , och så valde vi ut något att sätta igång , sandra kom förbi en sväng med , fast hon får ganska snabbt och skulle ut och kika med jonsson i buicken, jag gav daniel en kudde som jag tyckte han skulle slå mig med när han såg att jag var på väg att somna , så jag fick se klart filmen , vilket han gjorde ett par gr men sen gav han väl upp så jag somna in så sött där igen.

haha mitt nya smeknamn från grabbarna är sleeping beauty
vilken överenstämmer väl ganska bra med mig haha;)

ja so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0