snickerskaka med familjen ottoson - tisdag

yes denna dag har spenderats med familjen ottoson som jag & niklas ska ändra efternamn till , vi ska skaffa ny identitet till evert och gerda ottoson ,och flytta till nå varmt land och gifta oss och sandra och rickhard ska vara våra barn.
haha fantasi , nej men thailand har vi iaf planerat in nu tills oktober-november ska börja lägga undan en krona på ett sparkonto varje månad och så , sen ska vi dit i någon månad och leva runt fast billigt. för det är verkligen något jag är grymt sugen på nu att dra på en resa , aldrig vart på någon , inte för länge och inte för lite,:) nääs och jocke är med sugna. sayan även med skulle ha hört efter.isf har vi gratis boende med.:)

ja dagen börja med att göra sig iordning och städa bilen och putsa lite så den inte såg allt förjävlig ut sen for jag ut och handla lite , sandra mötte mig på stan med , vart "foundation , puder , rouge & mascara , hårspray , ny döskalleslips , allt , ett par vågade med tuffa solglasögon , sen en asmysig tröja & 2 par klackskor , sen begav jag mig hem och öppna lite räkningar som alltid gör en lika glad som man absolut inte räknat med , ringde och skrek lite och fick en uppskjuten.
sen körde jag bort till ford med bilen för dom skulle göra enbedömning efter krocken , dom ansåg ju att göra bilen fin skulle ju kosta en 15 - 20 000 vilket bilen inte är värd , så förmodligen får jag pengar för bilen och dom byter in den eller som vore bäst pengar och få behålla bilen , för isf bara byta ruta sen funkar den ju bra , dra på lite lack själv på dörren så den ser någorlunda inpassad ut , så kan jag ha den så länge och lägga pengarna i mitt sparkapital till min Jänkare istället. efter det så for jag hem och umgicks lite och prata lite skit med mammsen och jävlades med lillebror och hans vänner. innan jag for och hälsa på jocke en sväng tills jag v'änta på att niklas skulle komma hem , åkte bort dit kolla på lite program på tv:n och undrade vad vi skulle göra för gott till kvällen , sen kom sandra , richard & feffe , fast dom åkte och träna en sväng medans baka vi snickerskakor och tanka hem film och invänta dom andra , vart först japanska the ring och sen mirror sen somna jag ganska snabbt därefter och snarka mot niklas. vakna och tog forden hemöver och la mig. kunde dock inte sova tankar i massor. , somnade kanske vid en 5.

vaknade väl vid en 9 i morse gick upp och tog min morgonryk så huvudet kan sluta bulta lite , trött som fan fortfarande.
och med sjuk ångest och panik inför norge och hinna med så mkt som möjligt innan ,  tog reda på lite nummer och ordna massa viktigt skit ringde mitt gammla jobb i grönklitt  men dom hade inte något tyvär sa dom just nu ,packade ihop alla saker så att det var klart och slapp tänka på det sen for jag ner på stan och tog ut pengar och betalade alla skulder och räkningar sen & sola en sväng , är verkligen något som får en att slappna av i hela kroppen. for därefter till niklas och så for vi och kika och handla lite , hjälpte han att välja färg till en fondvägg hos honom , vart hasselnöt "vilket vart ett kanonfint resultat"  . och så gick vi och handla mat , bestämde oss för kyckling wook & curry med ris , så hem till honom igen då var rickhard och hans morfar där satt och snacka lite skit och drack kaffe. prata en massa och bestämde att jag skulle ner och försöka få en sjukskrivning för är sjukt trött &  huvudvärk hela tiden och   sen for jag upp till mamma på jobbet. hämta henne och for ner på mora så gick jag till doktorn satt och prata i nästan 40 min och gjorde undersökningar och kom fram till att jag är slutkörd och tung huvudvärk , och så var min hals svullen och börja prata om nå struma ? hängde inte med , och mina hjärtfrekvenser var välidgt låga , fick 2 veckors sjuksrivning till att börja med och nå tabletter jag ska äta i 2 månader så får vila upp mig lite nu , sen gick jag & mamma och tog en fika på kaffestugan och mös lite sen skjutsa jag hem henne  och for tillbaka till niklas sandra och rickhard som hade gjort iordning maten  så vi pinna i oss den och så satte oss och babbla en massa och jag pilla lite med telefonen , fick mitt simkort idag , 26 mess fick jag och inte ett enda nummer kvar drygt som fan att ta alla såna igen. for sen till niklas fred & jocke sen var niklas lilla liam hemma och spela tv spel , satt där ett tag innan vi sladdade vidare och lämna freds bil och dom hoppa in i min och så for vi runt lite och sen nu har vi inte gjort så mkt mer än så setat här hos jocke mestadels hela kvällen/natten jag jocke fred granlund & lollo och kört runt lite  , dricker lite 3,5 or & snackar om allt mellan himmel och jord.spelat lite neger & president , fick även något ryck i brist p annat om fick för mig att leka stylist så fixa frillan på alla.;) nej nu ska jag gå och se vad man ska hitta på härnäst.

här är mina fina resultat haha stackarna ;)







imorn ska jag ut & söka en massa jobb i mora .

so long suckers
xoxo sofie



Kommentarer
Postat av: Anonym

om man inte kan köra bil utan att köra på andra så ska man inte ha en bil.

men man köra rent och inte ljuga. men som sagt du sa aldeles efter krocken ''bilen bara gled''. men nu blev det 50/50 isället bra det. jo tack för polis anmälan!

2009-02-27 @ 19:00:08
Postat av: emilie

gud va fin du är i håret. blir inspirerad till ny frilla jag med..

2009-03-04 @ 15:18:38
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0