Tisdag , dagarna bara springer på

vakna , & så tog jag och daniel en morgonryk och så begav jag mig hemåt
prata med sandra som var sugen på en skotertur , hon fättan & ingemar
och vilket jag med givetvis var så for hemåt och ringde pappa om skotern vilket var lugnt.
sen ringde pappa snabbt upp och gorma om en bonneville han hade hittat åt mig
en 4 dörrars HT 66 a blå metallic i usa , som var riktigt fint skick och massa nytt & bytt på.
som han hade lagt bud på i U.S.A  ,hur billigt som helst men var bråttom sa han , så jag
gjorde mig klar snabbt och for ner på banken och prata med dom om lånet , vilket inte verka
vara något problem , dom skulle kolla upp lite och sen höra av sig senare under dagen,
medans jag ändå var nere på stan så gick jag och lämna mitt CV på lite olika ställen som jag hann
med.

och begav mig sen hem & bytte om och plockade ihop skoterkläderna , på vägen dit ringde dom från banken
gick självklart inte med tanke på att jag står hos kronofogden SKIT! , så den bilen var ju bara att glömma ,
kan säkert få lån från nogon annan bank men då är räntan väldigt hög och hinner inte ifall jag ska ha den
bilen , men ja ska kolla lite mer för kommer ju fler bilar. men just att den där var så jävla billig så hade ju kunnat sålt den och fått mkt mer och kanske en bil som jag vill ha mer än den. men jaja sånt är livet.
for och drog igång polarisen och mötte upp dom andra , så for vi och tanka och sen for vi ut , var upp mot berkarlås och försökte leta oss till vattnäs vilket inte gick nå bra , så vända och for ner till nusnäs , och ner till sjön , stannade vid harbacken och drog igång en eld vid sandras stuga där , grilla korv drack varm oboy och käka lite bullar , innan vi begav oss hemåt , kul att ut och leka av sig lite .  sen bästämde vi oss för att avsluta dagen med att bada bubbelpool hemma hos fäätan , så jag for en extra tur och gasa lite och sen hem med skotern och åkte bort till dom , så hoppa vi i badet med massa skum , perfekt avslut på dagen , :)
for hem till mig jag och sandra och dushade och gjorde oss iordning , så ringde jag daniel & mats som var hemma hos mats , vi bestämde oss för att åka och laga mat till grabbarna , så vi åkte och handla och plocka upp rickhard på gymmet sen bort dit och börja laga iordning maten som vart Lasagne! Mums,, kanongott vart det.
satte oss och spela lite tv-spel en snabbis innan jag sandra & rickhard for vidare bort till Fredrik , tnkte se en film men kom fram till att vi var alldeles för trötta.  så ringde några partyprissar och ville att vi skulle komma bort till dom för d hade feffe tydligen lovat bort mig & sandra dit till pojkarna att vi skulle vara sociala där BIG NO!NO!, jag ville sova  skjutsade bort  någon tös dit , sen raka vägen hem i sängen.

Zzzzzz




so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0