keep on rolling baby.

torsdag vakna för någon timme sen fortfarande sjukt trött  sitter här i mina mys kläder
och nyss pillat i mig en macka och en kopp te , setat och pillat och försökt fått ordning på mina mappar med
bilder och sånt på hårddisken nu ett tag , sen har jag tänkt om jag ska ta lite ork att börja ladda upp bilder på bdb från den senaste tiden , men får se vad tiden och orken räcker till. ska ta & Hoppa in i dushen nu och sen
bege mig av till niclas & rickhard och så ska dom nog följa med mig ner på stan och söka lite jobb
sen blire hem till Daniel och se på smala sussie , bästa filmen någonsin^^



gårdagen vart det inte nå jobb sökande som det var sagt tidigare , satt hemma hos jocke och drack någon öl på förmiddagen , jag fred & lollo , så kom sandra och niclas och så körde sandra åt oss , for upp till niclas först och drack lite kaffe och satt och snacka massa skit , där hittade jag min blåbärsglögg som mamma gett på mig, som jag drack ur medans jag leta på att stoffe hade öl så vi for och köpa av han en låda , och sen hem till mig så jag fick duscha lite så kom nicken över med , sen begav vi oss och snurra lite till , for upp till älvdalen och hämta min skinnjacka "äntligen" vart där sen september . leta runt på folk man kunde hälsa på och ta en öl med men mora var som en öken igår , så vi åkte
upp till niklas & fredrik Där var även rickhard ellinor , sen kom mats indundrande med sin lastmaskin med , satt och drack någon bärs och kolla på sjuka videklipp på youtube , och fick många goda skratt , sen tyckte mats han var jätte rolig och tog sin maskin och skotta in min bil med ett berg snö ,sen skjutsa fredrik hem mig vid 1 tiden eller ngt ,  satt vid datorn någon timme eller 2 när jag kom hem kunde verkligen inte sova , men tillslut så .
var en lugn och mysig dag med trevligt sällskap & en del alkohol:)




ska smida massa planer på hur man kan jävlas med IQ nog ska han få igen HÄmnden är LJUV!;)

kanske eventuellt blir en tripp från stan igen på lördag med john , daniel & steven och hälsa på kristoffer :)
eller så blir det skoteråkning på lördag , får se hur det blir :)

brrr fryser gör jag , skulle vilja ha någon nu att kura mig ner under ett täcke med
och mysa & kramas.
får åka och kramas med niclas eller sandra eller någon hehe :)


Det är bra att ibland stanna upp i livet och fundera vart man är på väg och vad man håller på med. Men jag tror ändå fortfarande att allt händer för en anledning. Sen är nog frågan bara om man lär sig något av det eller väljer att skita i det.

varför vill man alltid ha det man inte kan få , för det jag vill ha verkar så långt bort! men vill inte ge upp hoppet.

"never regret anything , that ever made you smile"

so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0