what doesnt kill you , makes you stronger!

RIGHT?!


yes nu har jag slutat jobbet så lånar datorn en sväng , min sovmorgon gick ju inte så vidare halv 10 fick jag sms och dom ville att jag skulle komma in halv 11 istället självklart ställer man upp , första marika sa var att ja ser helt slut ut , vilket jag är , sliten som fan och less på detta jobb just nu faktist ,  men gått g anska bra idag iaf , men inte hunnit klart allt jag ska göra själv här på kvällarna och receptionen ringer om hundra saker hela tiden :) haha dricks fick jag idag med av en gubbe som tyckte jag var kung , och massa trevliga fulla människor som försökt fått med mig ut ist för att jobba  haha ,
har faktist bestämt mig för att inta afterskiin ikväll med , benji har tjatat hela dagen för han emil & johan äre som har den idag , sen oscar , jean paul , linn & amanda dricker nu så blir väl att hem och byta om och ta en grogg och fara ditöver , men får bli ugnt denna gång bara skönt att göra ngt annat än att bara jobba , gick bra dom första vändorna men nu behöver man ut och se lite folk och umgås , skitkul nu när man börjar känna en massa med :)

bitter vart  jag idag med som fan , dom kom och sa att ma enbart skulle få röka på rasterna vilket är 1 gång om man börjar kl 9? , hah då röt jag i och sa att då får dom avskeda mig isf , så fick jag tillbaka mina rökpauser sen igen , annars skulle dom inte få roligt med mig på jobbet kan jag lova , bitter & grinig röksugen sofie är inte att ha och göra med ;)
haha benji har trott i flera veckor att jag vart ryss med haha undrat varför han pratat på engelska , förvånad vart han när jag sa att jag var svensk då hans kommentar vart " VA är du svensk? , jag som trodde du var ryss , svenskar kan väl inte vara så snygga" , hah ska man ta det som en komplimang eller ;) .

börjar bli skapligt irriterad på min hyresvärd , lovar han är inne varje dag i min lägenhet och rotar kollar saker , stänger av element snor mina saker , är nog som jag & mattias sa igår han är inne och provar mina underkläder och svänger runt , skulle nästan satt upp en filmkamera där alltså , han har inte nånting i min lägenhet att göra överhuvudtaget när jag inte är där och innan han frågat , gubbjävel

fan kom på att nästa gång jag blir här är ju vasaloppsveckan i Mora ju , vill fan inte missa den heller ?
grymt mkt folk , Öltält med rydell & quick och massa mer , fan undra hur man ska ta och styra upp detta då tro?
blir ju om jag säger upp mig typ på onsdag eller ngt så har mina 2 veckors uppsägning tid gått till då.

åhh vill ha sommar nu , lär börja tänka på vad jag ska ta ledigt till , måsten är ju iaf , MANTORP , BIG MEET , CLASSIC CAR WEEK , IDRE YRAN , BIG LAKE RUN . det är dom som har första prio iaf :).

vill tillbaka till sommaren som var , hade så grymt kul bara var runt i hela sverige och for , västerås , mantorp , rättvik , vansbro , idre ,skara .  helsingborg , sthlm , uppsala , falun , överallt och bara levde loppan , bland den bästa sommaren jag vart med om , fast vissa saker kunde jag skött snyggare , obrydd och känslokall och sket i allt , men i dont regret it.

får väl se vad denna sommaren har att bjuda på då? , inte någon som håller i mig eller kvar någonstans , bara att leva loppan antar jag , :) bilar , fest , sommar sol , bada , grilla , musik , sverige runt .

heh ja bara några månader kvar nu innan solen börjar kika fram ;) fast känns långt ifrån nu , här har det toksnöat i flera dagar kommit ett antal decimeter..:) bra skoterföre tills jag är hemma.

fick ledigt tisdag iaf så åker hem måndag kväll , ska bli riktigt härligt.
tisdag fyller bror år då ska jag & sandra göra en tårta och måste komma
på något roligt att ge honom fyller ju bara 25 en gång , ska se om mats daniel  jocke och niklas
ska vara med ochså:) .

funderar med på om jag skulle tagit en tripp till sthlm en eller 2 dagar när jag är hemma med,.
inta anchor & harry B hade vart nice , och sen träffat tomas , bob och lite mer folk kanske även nöten från U.


skäms för mig själv ,  ljugit för mig själv familj & vänner så att jag trott mig själv.
hopp har det funnits alldeles för mycket och tänkt alldeles för lite.
im stupid , dags att sluta spela dum och inse verkligheten. hur kunde jag tro på det
hört frasen "tänka innan man talar?" skulle vara ngt för dig.
heh ? , jadu 3e gången gillt nu va. im going out strong.




det är spännande , förbjudet , men ack så mysigt på något sätt ;)



kommit på ny tatuerings ide med , som jag faktist tänkte höra med stoffe ;)
snyggt snyggt.


ja nej nu ringde oscar "ogge" så nu lär jag börja bege mig hemöver och så får vi se om jag orkar
ut , ska ringa Johan med och se vad hans planer är.

,

jag vill gå tillbaka ett par veckor , och känna den där mysiga känslan att vara omtyckt..
och något positivt som drog upp en på ett sånt jävla bra sätt. helt underbart.
allt vara bara så himla härligt just då.



nej nu skiter jag i detta bara 2 dagar kvar sen är jag hemma igen damer och herrar :D

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0