11 januari " en senare version"

take another little peace of my heart now baby , just take it!,

yes nu är ja klar för dagen här på jobbet 14 timmar idag , fan det tar sig sa greven när han vände sig i graveen;)
passar på att låna internet en sväng nu innan jag far hemöver och intar sängen.
har nu igen surfaren från san diego här på hotellet som hänger efter mig , han hade vart och snokat upp mitt nummer
igen det första han gjorde martha hade gett honom det , så nu är det samma visa igen " follow me out , i buy you taxi
, pay for all your drinks och bla bla bla." undra när han ska fatta vinken att jag inte vill ut med honom, visst han är jätte trevlig , men nej han är ju ute efter något helt annat , som den gången han försökte kyssa mig på rummet när jag skulle städa åt honom, nej nej nej försöker springa och gömma mig i korridorerna här jag haha :p

sjuk hemlängtan har jag med ussha , visst trivs jag med jobbet , men vill ha alla mina vänner och familjen nära mig.
eller iaf en vän som man kan prata med just nu känner jag mig ensammast i världen :( ,
känns inte nå kul alls att vara här borta från alla och kan inte ha kontakt med någon , om man ändå hade
kunnat prata med dom men går ju inte heller om man inte ska bli ruinerad :/ , vill försöka hitta mig ett jobb
i sverige istället . funderar på att ringa grönklitt igen där jag jobbade som servitris och se om dom har ngt.
eller så kanske jag kan stå ut 4 månader till ?. ja sandra hoppas jag få med mig nästa gång om jag får nå
svar från chefen någon gång suck , tycker dock det är tråkigt att sandra inte hört av sig en enda gång nu sen
jag åkte hit inte ens ett sms har hon kunnat skicka ? skickade ett jag som hon inte svarat på ens ,
tycker om vi ska vara så bra vänner som vi säger kan hon väl ställa upp lite när hon vet att jag inte har nå pengar
att ringa för i stort sett. hon sa iaf att hon skulle det. jag saknar ju min puma.!

var ju sjuk 2 dagar med och så frågade jag om ja fick betalt för dom , och fick svaret nej vilket jag tycker är helt sjukt
för det ska jag få i norge har dom inte ens karens dagar , och man har rätt till 3 dagar 4 gr om året full betalda sjukdagar
ska prata med dom imorn för det ska jag fasiken ha.
en tglad överraskning idag var iaf , att först trodde jag att jag skulle få skatta 36% som det står på pappret vilket är helt sjukt enligt min åsikt , men tydligen så ska vi skatta 28% nice nice , lite bättre iaf :D.

vill tatuera mig , vill utöka och fylla i den på ryggen/sidan , sen göra 2 fåglar vid nyckelbenen , men ska ju spara pengar ,
ska nog in och snacka lite med magnus och hoppas på att han är snäll och ger mig ett väldigt bra pris :)

nej nu ska jag ta & dra min kos från det här hotellet ner och sola en sväng
sen hem och slänga i en maskin tvätt och ringa M. sen ska jag soooooova
trött som en dåre.

goodnight sleep tight

so long suckers
 

xoxo sofie


jag är skotersugen som en blådåre från bahamasskogarna heh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0