12 januari

12januari

jaha och så vare måndag tror jag va ? , helt dagvild bir man när man är här.
dagen började ju inte alltför bra , maja kom in och fråga om jag inte skulle jobba
idag ? , då hade inte min klocka ringt och jag försovit mig så kom 2 timmar försent till
jobbet chefen var inte alls glad , andra gången nu sen jag kom hit , lät typ som
en varning att det inte bådar bra om det händer igen , dom hade försökt ringt mig
med men smarkskaftet sofie lyckades glömma telefonen på hotellet kvällen innan.
nu ska jag ställa båda telefonerna ikväll , och lägga dom i vardagsrummet så jag
vet att jag kommer upp.men hann iaf klart med allt vi skulle idag bara 20 min försent
speeda på som en galning , idag ska jag inte göra någonting som vanligt jobba tills ikväll
sen hem & sova i stort sett , ussh nej less på det här nu riktigt mycket , finner inte
det alls nå roande har ju inte något liv alls , jobba hela dagarna sen sova , umgås inte
med någon alls. sen på den veckan man är hemma ska man hinna med hundra saker och stressa runt.
nej nu vill jag inte vara härlängre , inte min grej funkar nog för vissa men inte för mig.




så idag ska jag ta & sätta mig ner bara jag slutat och söka en massa massa jobb.
tar i stort sett vad som helst alltså , så blir att söka i linköping i första hand
sen mora & örebro , sen får vi se , hoppas på linköping för isf snor jag en byrå hos
M och bosätter mig där;) , hade vart hyr mysigt som helst. så håll tummarna gått folk
för mig att jag har lite tur att får ett jobb nu.



riktigt sugen på att utbilda mig inom något med , men för det krävs det pengar.
vilket jag inte har , hade vart grymt att gått en lackutbildning eller något sånt
ta grävmaskinskort kanske , där finns det ju massa jobb.  men dyrt är det.
ja finns massa man hade kunnat gjort.

sandra har uppskrivning på torsdag med ,sen uppkörning den 21a hon har bott på körskolan nu tydligen
så hoppas hon fixar det här nu , så är det hennes tur att köra runt på mig sen.
slipper jag sitta bakom den där jävla ratten jämt:P skönt.



ja och phil hänger efter mig fortfarande här på hotellet , dyker upp hela tiden
känns nästan som han förföljer mig och mess titt som tätt , undra när han
ska få in i huvudet att jag inte är intresserad , ? försöker ragga på mig
genom att säga att han är rik och vill att jag ska med ut och bjuder på allt
suck säger jag bara ! , då har han då hittat fel tjej , det sista som intresserar
mig hos en kille är hur mycket pengar han har , skulle aldrig klara av att leva på
någon annan ändå som vissa lyckosökerskor som bara är ute efter en karl dom kan snåla på
nej fyfan , klarat mig själv sen jag var 15 och trivs bra med det , bara jag har
pengar till mina räkningar och är glad så är jag nöjd :) men visst hade jag inte
tackat nej till någon miljon eller fler, så jag kan köpa skoter bil hus & sånt utan lån ;)
haha jaja nog om detta.



idag åker maja hem med ussha vad tråkigt det känns , nog för att då kommer marika
och byter av henne , men vi är inte lika tajta som jag & maja , hon är mer min typ
av människa som man kan skoja och skratta med , marika är mer allvarlig och tror hon
vet mest & bäst ofta. sådana som inte är min typ avmänniskor. men visst hon är jätte trevlig
och vi kommer överens men men ,nej ussha vad ensam jag känner mig här.:/ rädda mig haha :P



jag & en person här hade en lång disskution idag med om det här med barn , jag sa att jag
kan tänka mig att skaffa det nu , vilken han tyckte var helknäppt med tanke på min ålder
han mena på att man ska vara närmare 30 innan man tänker på sådant.och att man ska leva livet först.
sen är man bara fast , så ser inte jag det , livet slutar inte för att man skulle gå och skaffa
familj tvärtemot anser jag , är det inte det man strävar efter ? , och man kan väl göra saker
fastän man skulle ha en liten knodd , visst kanske inte som nu att bara fara på allt som man vill.
nej något som skulle vara helmysigt enligt min mening , har gjort mitt , levt ett riktigt hårt liv
och gjort det mesta. och känner för att lugna mig nu. det jag inte gjort är väl att vara ut och
 rest men det kan man göra ändå.  ja har jag inte barn innan jag är 25 då äre illa då har jag & fred
gjort en deal , då får han ställa upp & spruta i en burk åt mig haha nejdå skämåsido :)
nej nog om detta med skriver alldeles för mycket skit i den här bloggen undrar om någon ens
orkar läsa häften , men eftersom jag inte har någon att prata av mig med så får det här bli
mitt sätt att uttrycka mig hehe :P

nej nu ska jag väl ta & få mitt arsle upp ur den här stolen och dra upp och städa några rum


till , så mätt så jag vet inte om jag kan röra mig ;) tjockis.

sen ska jag hem & ta en lång dusch och hoppa i sängen.



8 dagar kvar, gosh vad jag längtar!!!!
tack för att du förgyller min vardag babe!
du får mig att le.


you spin my world around , and running in my head all the time!



 

( jag & mallan på classic car week , brudar med stil åker raggarbil haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0