14 januari

  • IMORN ÆR DET BARA 5 DAGAR KVAR!


    yes ænnu en dag øver på jobbet då , fick sluta tidigt idag med inte något att gøra nu heller
    men imorn blir det mer før då ær det torsdag så då brukar det komma en massa arrivals som ska
    vara och åka i backarna øver helgen. så då ska jag førsøka jobba så mycket timmar som jag bara får
    . vill ju helst jobba en minst 12 timmar om dagen , annars kænns det lønløst att vara hær.

    sitter nu på biblan , hade turen att dom hade øppet till 7 idag så jag har någon att førdriva tiden med.
    sitter och snackar med daniel och jocke på msn ,så dom ska jag iaf hælsa på dom få dagarna jag kommer vara hemma. , har i stort sett bestæmt mig nu , att jag ska nog inte vara kvar hær længre , det ær inte vært det att vara
    såhær isolerad från alla man vill vara næra , och inte gøra ngt alls førutom att jobba sen hem och tokstressa før
    att hinna gøra det man vill på en vecka, visst vissa funkar det før , men jag ær inte sån person , tænkte nog inte
    igenom det hær riktigt innan jag for trodde ju aldrig ens att jag skulle få jobbet nær jag søkte det var bara ren
    slump , och allt gick så himla fort . vet att i mora finns det inte nå jobb så flytt det har jag ræknat med i ett halvår
    nu men inom sverige kænns det så mkt bættre dær jag iaf kan ha kontakt med folk. och åka hem ibland
    nær jag inte jobbar , så nu ære nog 95 procent chans att jag bara åker ner hit en gång till i 2 veckor och jobbar
    dom 2 veckorna som jag har uppsægningstid på , før då klarar jag mig ett par månader iaf før då får jag løn i både
    februari och mars. och då blire nog flytt ner till motala som det ser ut . søka massa massa jobb dær och i linkøping.
    så mycket enklare att søka personligen och ringa , istællet før att sitta i norge och skicka mejl då får man næstan
    aldrig jobb.  sen kan jag ju inte veta hur det kommer bli dær om jag kommer trivas eller inte , men det ær helt klart vært att chansa , det kænns riktigt bra och vore riktigt kul att få bosætta mig dær nere hos mattias och skaffa en vardag med honom , sen vet man aldrig hur allt slutar. men just nu kænns allt hur bra som helst iaf.:)
    så  om allt går som jag vill så blir det hem nu en vecka jobba 2 veckor till hær och sen hem och førsøka få ordning på
    bilen så jag har en bil , och mamma får tillbaka sin , sen drar jag nog mitt pick och pack.
    det ær vågat som fan , men tror lætt det kommer vara vært det!
    før såhær bra har det nog alldrig kænnts infør något , :)men gør mig livrædd lika mycket.

    men man ska væl gøra saker som kænns bra ? , kan inte bli mer æn fel då ær det så!

    ja nu har jag nog inte så mycket mer intressant att informera er om idag .
    ska væl snart bege mig hemåt jag & marika ska gøra tacos idag ,
    sen skulle vi kanske åka och hælsa på en kompis till henne som jobbar
    hær , sen får vi se om vi hinner hælsa på våra housekeeping brudar en svæng med.
    fan hela dagen har jag haft en rænnholarockers låt på skallen
    " det ska vara stora fenor och mycket krom , det ska vara V8:a och riktigt breda dæck lallalalal "
    ja den har jag gått och sjungt på hela dagen med min vackra stæmma. stackars folk som fått lyssna på mig.
    hahah jadu , kan då sæga att emmie & amanda aldrig hørt talas om rænnholarockers
    iaf , jag ær størd.jag vet men på ett bra sætt :)

    næsta svæng jag åker hit igen ska fred komma upp och hælsa på mig någon dag och hålla
    mig sællskap :) . kanske bege sig upp i backen på ett kvællsåk? , får se vad det blir
    eller bara umgås och se en film , ær ju bara 5 mil emellan oss så :)


    Ærligt talat så tror jag på det hær , før det kænns så førbannat bra.
    så nu skiter jag i att tænka før en gångs skull , och bara gør det jag kænner før helt enkelt!

    fick sluta tidigt på tisdag med før mona så slapp stæda rum utan ska bara stæda bowlingen badet och allt
    sånt till kl10 sen får jag bege mig  ner till finaste! , Ikea ska  vi på med , kul ælskar att gå på ikea och drømma mig bort.
    finns så mkt snyggt man vill ha , skulle haft sig ett hus att gøra iordning och inreda , fyfan vad kul det skulle vara.


    nej nu ska jag ta & svara på alla mejl på facebook sen lægga upp lite bilder på BD sen åka hemøver.
    børjar bli hungrig nu.


  • Mattias du ær otrolig, finns du på riktigt ?
    jag vill ha mer mer av dig.


    so long suckers!
    xoxo sofie

    Rock N roll is king!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0