18 januari

¨
jaha då har 2  timmar gått idag med dags før lite frukost ,:)
fast ær inte så hungrig så sitter hær en svæng istællet tænkte jag och førdriver tiden.
inte lika trøtt idag som gårdagen iaf , skønt , hann med en dusch i morse så jag vakna till liv .
men huvudværk har jag dæremot idag , suck hoppas den går øver snart ska se om jag hittar någon med
ett litet piller till mig.

fick en chock igår lillebror sa att mamma skulle flytta till færnæs till en liten lægenhet eller hus
dær dom ska bo , och hon inte berettat något , men riktigt så var ju inte fallet hon hade hittat ett hus
hon var intresserad på i færnæs med 2 sovrum + vardagsrum . litet till henne och tommy , men inte
alls sækert hon får det hon skulle lægga bud iaf och sen får vi væl se , blir ju billigare før henne
att bo dær med tanke på att lægenheten hon bor i nu blir næstan 6000 i månaden , stackarn.
førstår inte hur hon får allt att gå runt , men jag brukar ju hjælpa henne med pengar jæmt nær jag har.:)
undra vart jag ska bo gångerna jag ær hemma då? , ær ju bara plats før mamma och tommy dær .
ja finns ju alltid pappa men kænns inte så peppande faktist , har ju inte alls någon kontakt jag och han
hør aldrig av sig till mig , inte en enda gång har han kollat om jag trivs i norge eller hur det går på jobbet
inte ens frågat vad jag jobbar med om jag ska tænka efter ? . samma nær jag bodde hemifrån i 2 år , på julafton.inte en enda gång och hælsa på mig och kolla hur jag bodde , træffade iaf varandra dær ivd jul men inte många
ord som væxlades ,  vi har helt enkelt inte så mkt att prata om antar jag ? , enda gångerna vi konverserar ær nær
det gæller Bilar eller skotrar! . ja på tal om det ska væl ta och ringa honom ikvæll och høra om jag får ta skotrarna till
helgen , får væl se hur bra humør han ær på eller om det blir gap och skrik!.

suck kom på att jag har en massa jag måste køpa alltså , dator , kamera " eftersom min gav upp på juldagen"
ny dørr till bilen , parfym , jacka , mattias 500 , pappa 2000 , mamma 1500 sen bøterna.
jaja skønt artt få allt avklarat sen och inte tænka på det mer :)

nej nu vart jag hungrig iaf ska smælla i mig en macka sen røka sen dags att fortsætta.

sugen på GLASS! , det ska jag køpa mig ikvæll!:)

2 ensamma nætter kvar!

so long suckers
xoxo sofie



(LITE NOSTALGI)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaa :D underbart! till orsa :P

2009-01-18 @ 12:13:00
URL: http://angelicaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0