30/1-2009


You talk, talk, you talk to me
Your eyes touch me physically
Stay with me, we'll take the night
As passion takes another bite


godmorgon yxskaft , japp nu dag på jobbet inne på 3e dagen nu iaf.
kænner mig dåsig och illamående och ont i magen håller nog på att bli sjuk nu drygt værre.
igår så efter jobbet åkte jag till sælen och hæmtade fredrik , gick på bolaget och handlta tacos
grejer medans vi var i sverige , sen åkte vi mot trysil , ett lite oberæknat stopp som tog lite tid ,
fyfan alltså vilket oflyt man har jæmt , men gick ju bra iaf , HAHA kan inte mer æn skratta åt det alltså.
sen nær vi kom hem gjorde vi Tacos och dela på någon øl och babbla om livet var tankar på att vi skulle
på sagbruket och ta en øl med , men tiden bara rann førbi helt pløtsligt hade vi setat och pratat i 4 timmar kom vi fram till nær maja kom in , hehe med sig mitt kørkort och freds pass hade hon hittat upp på vægen med haha.
sen gjorde vi inte så mycket mer 'æn att prata livet , kærlek , pengar & framtiden i ett antal timmar till
klockan bara small ivæg , men inte vart vi nå vettigare av det , suck vad så mkt kænns oklart , blir inte klok
på något utav vad jag ska gøra hærnæst? , tankarna bara går runt runt.
behøver klarare svar ! , NU.
ja sen la vi oss kolla på en film och så somnade jag.

nu ligger fred hemma och snarkar i min sæng blir væl en tripp till idre efter jobbet skjutsa han dit och så.
får se vad det blir sen , kanske kan se om man ska se en film med johan eller något.¨
visar sig vad jag orkar mår ju inte nå alls vidare just nu.

fick æven sms av en person igår jag inte hørt av på længe
shit hus & ny bil har han køpt kul att høra:)

grymt nøjd med håret faktist , på tal om jeopardy glad att jag fick något ryck
och gjorde något drastisk :)



du ær i mina tankar hela tiden.
før mycket!



frågetecken med stora bokstæver!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0