Come on baby , Play me like you play the guitar!

jahamen førsta dagen på jobbet avklarad då bara 13 kvar innan hemgång!
var kul att træffa flickorna igen iaf , det enda som ær positivt ,:) slipper børja klockan 6 nu hela
under hela tiden jag ær hær utan bara 4 dagar , tråkiga ær dom dagarna man jobbar 14-22 før finns
inte någon chans till extra timmar eller något då , men 9 kænns lagomt att børja då kan man
gøra något iaf , vart en 11 timmar idag iaf , sitter nu på bibloteket laddat upp lite bilder på bilddagboken
och kikat runt lite , ska væl bege mig hemåt om en stund och packa upp och gøra ett nudelpaket
sen tænkte jag dra på en film och somna tidigt idag ær riktigt trøtt , haft en sån enorm magværk idag
har bara huggit till hela tiden som om någon skulle trycka in en kniv i mig fått lov att satt mig.
men børjar kænnas lite bættre nu iaf , tråkigt ær nu ju att varken maja eller marika ær hær men maja
kommer imorn som tur ær och håller det livat i lægenhet bredvid mig , och ænnu bættre ær ju att imorn
så kommer min ælskade væn Fredrik persson hit till mig ska åka och hæmta upp han i sælen
direkt jag slutat jobbet , då har han æven med sig alla mina grejer som jag glømt hemma virrig som jag
ær har jag glømt dom viktigaste sakerna , fredrik blir nog kvar med mig någon dag eller 2 kommer bli
så kul har så mkt att prata disskutera och høra om råd med han om , finns ingen som jag kan prata med
om allt som med fred har alltid haft sådan tillit till den mænniskan , finns nog inte någon annan som jag
har øppnat mig så førr , trygghet heltenkelt på høgnivå hos den dær mænniskan... tænkte ta
fram køttfærssen nær jag kommer hem så vi kan gøra tacos imorn sen blire væl sæker bara en massa
prat och någon film :) sen får væl han roa sig med att sova medans jag jobbar eller se film.

hohenna & niklas skulle åka hem till johannas mamma hær i trysil imorn tror jag och vara kvar
øver helgen så ska åka och hælsa på dom , och kænna på Hoehannas mage , den lilla krabaten
har børjat sparka och røra sig rejælt nu sa hon mys mys :)

 snart dags før bokning av kryssning med Classic Car Cruise Parade 12-14 juni 2009.  
vilka vill med ?:) , sæg till bokar nog iaf 2 eller 3 hytter før det lyckas man ju alltid fylla upp ;)



¨åh skulle passa på att be fred handla med lite øl till mig med glømde helt handla innan jag for
och blir betydligt billigare så æn om jag ska handla hær i norge , før søndag ære bruket 
och æven måndag då har dom ordnat personalfest , med mat & gratis drinkar så ska vi æven
få någon present mm , den børjar kl 19 00 och jag slutar dock 2200 men fint folk kommer alltid sist va ?;)
nog hinner jag ikapp men blir nog relativt lugnt iaf børja 9 tisdag.


fan funderar kring allt det hær med jobb och vad jag ska gøra så jag blir helt KNÆPP
vill verkligen inte vara kvar hær i norge , men vill inte sluta heller innan jag har ett nytt
jobb men så længe jag ær kvar hær ær det ju svårt med att hitta ett jobb eftersom jag inte
kan søka personligen eller bara sticka ivæg på anstællningsintervjuer nær som helst.
så frågan lyder bara skita i detta åka hem till sverige chansa att man får jobb hemma i mora
eller vart det nu blir , skulle bara funka fint med något extrajobb eller deltid så længe.
ska høra mig før lite , får ju iaf nu pengar så jag klarar mig till april och 2 månader efter 
ær det ju dags før att jobba på sjukhuset før dom vill ju ha mig dær så.
som ni kanske mærker så har mina planer ændrats lite , blir inte något flytt till M
vi hann nog inte riktigt tænka någon utav oss igenom det dær riktigt , vart galet
och vi tænker exakt likadant kring den hær saken och det skulle nog bara bli fel att gøra ngt sånt nu.
fast jag ær fortfarande sugen på att flytta neråt sjælvfallet , ørebro , sthlm , linkøping , norrkøping
mm ær stællen som lockar , och sandra vill ju med ha en ny start i en ny stad med mig
så jag søker fortfarande jobb som låter intressant lite hær och var.


ær så rædd att allt det hær kommer spillas ut i sanden helt och bli helt fel nu..
før jag tycker verkligen om allt med dig.  vill bara ha mer av dig.
vill se vad det kan bli om det kan bli ,
nu ær jag bara glad øver att ha en væn en mænniska jag har kul med
men mina kænslor har strævat långt , vare sig jag vill eller inte.



nej tro om jag ska bege mig hemåt nudå?
och ta en dusch och bara mysa ner mig




kænner mig maktløs hær i norge , jagh kan inte gøra något på det sætt jag vill.
jag ær så nyfiken , och jag vill gøra allt før detta!


you are hard and difficult , cant you make things more clear for me ?


du oroar mig ær bara rædd om dig , vill inte se samma sak igen!


okej lite gammla bilder , "slumpade"
bild 1 Jag & fred på borta match i gævle
bild 2 ,Peter bæckstrøm , speciell på alla vis.
bild 3 , julafton i år på wasa :)
bild 4 , Jag & Mattias på Anchor i sthlm
bild 5 - Morgan metzo , du ær saknad .R.I.P
bild 6 jag & Vonk nær jag gick media MP06 tider det.
bild 7 , jens & jimmy i tonys malibu i ælvdalen
bild 8 , jag och hynda på classic car week 2007
bild 9 , peter igen & frallan mina goa gubbar underbara.
bild  10, Jag & Bojje hemma hos han lite fest.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0