Fredag

väl hemma på hemmaplan på fredagen så for jag hem och tog en dusch och sen bort för att hämta sandra
sen åkte vi på ica maxi införhandlade oss en massa glass , halstabletter & festisar och for hem till mig
och myste ner oss i soffan , dåligare och dåligare vart jag bara , tillslut bara låg och skaka och kunde inte andas.
kan aldrig bli lite sjuk utan ska vara så att man brjar tänka på smärtfria sätt att döda sig själv,:/
anton kom även bort och höll oss sällskap , fast jag var nog inte så vidare social sov mestadels.
sen vart sandra hungrig så vi for till donken och samtidigt skjutsade hem anton , sen åkte vi hem och
tjocka i oss mat eller försökte , sen sov jag på 2 röda igen.

idag har det inte hänt många knop alls för min del , dåligare idag än vad jag var igår till och med ussha.
jag & sandra har bara kikat på tv och myst under täcket & prata en massa med finaste.
har vart på jakt efter coccilana hela dagen , tillslut kommer mammas kille med räddningen
så hivat i mig lite dunderkur och vart ganska snabbt av med den värsta hostan iaf , men
boll i huvudet är man istället utav morfinet i den. sandra for iväg till körskolan ,
och ja har inte gjort så mkt annat än att prata med mattias och dushat en sväng
nicken kom även förbi och höllmig sällskap ett tag så bjöd jag han på en öl , trevligt trevligt..
funderar på att gå över dit och hälsa på en sväng med vill ju inte smitta ner hans vackra dotter saga.
så får nog skippa det ,  nu funderar jag på att göra ett försök till att ladda upp en massa bilder sen
våran resa till trysil , om datorn vill som jag vill.

sen kommer nog daniel och dicksen hit menar dom på och ska dricka någon grogg och
hålla mig sällskap  får se om jag orkar., men inte en droppe för mig en sak som är säker ska fan hålla mig lugn ett
bra tag nu ,

ska igentligen åka till norge imorn , men mår jag såhär så finns inte det i något register
så blir nog att ringa och sjukanmäla sig tills iaf tisdag. inte någon höjdare att jobba med 40 graders feber
och hosta.

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0