hopp finns det ? HAH nej fuck it! icanthandlethis.

jaha helvete då nu har jag nyss kommit hem , sitter just nu med en klump i magen inför tanken att åka till norge om en timme vill helst bara ringa och säga upp mig vill inte tillbaka! FAN FAN FAN! , känns så jävla värdelöst att vara ifrån allt och alla . jaha nu kom tårarna skit jag som aldrig gråter nästan , för en vecka sen känndes det mesta så bra när det var dags för hemgång och jag var på topp ,och jag bara sprudla utav dom mesta bra känslorna man kan ha i kroppen som nu känns mest bortspolade ,  nu känner jag mig helt nere i botten igen.  fått min mens med idag som jag igentligen inte ska få försen om en vecka eller mer fattar inte riktigt ? och inte lite jag blöder heller. , kanske har med att jag har mkt att tänka på just nu eller stressad och sånt , brukar ju kunna bli knas då , kanske kan förklara mitt rejäla sötbegär som jag haft på senaste veckan!ja något är inte som det ska iaf , .

jaha idag började dagen med att jag vaknade och trodde att sandra var M , haha tur att hon inte märkte något ;) sen har jag fått lite gjort iaf på mora , jag och sandra åkte ner skrev ut lite cv:n och sånt på biblan " inte hunnit lämnat in idag men gör det nästa gång jag kommer hem" , sen gick vi till banken och fick det uppklarat med att jag låg minus 1500 som jag inte fattar fortfarande dock men fått IBAN numret nu så jag kan föra över till mitt svenska från mitt norska så dit kommer väl mina sista kronor gå nudå , 17000 nyss och på en vecka i stort sett black igen, sen gick vi längs ¨gågatan in på varena frisör salong som vi kom på tillslut hitta vi en som hade tid idag , så mötte vi upp jannicen & fäättan så bar det av bort till magnus på studion skulle picka på f'ättan lite även titti och nadia var med sen kul att se dom en sväng med , titti tog hål i bröstvårtan oj oj oj vad hon skrek, hah sugen med på att pierca mig där får se vad det blir sen, beställt tid för tatuering nu iaf så den 26E ska jag göra klart rosorna och även göra 2 duvor vid nyckelbenen får se om det blir även med tärningarna och essen som stoffe rita upp till mig förr :)  så skulle vi kika på lite ideer till att utöka min på ryggen med.... ja sen efter det gick vi till kaffestugan och åt en sallad och lite fika , sen åkte jag och klippte mig drastisk har väl klippt bort hälften av mitt hår men kännde för en helt ny frisyr och är faktist nöjd än så länge får väl se hur lång tid extra det kommer ta på mornarna (lägger in bild här neranför) köpte ett hårspray och ett speciellt balsam för håret med fick extra pris hoppas det funkar , sen vart det ett par solglasögon med ;) sen for jag in och betala skiten till kronofogden så nu är det klart iaf känns riktigt skönt  fast inte för plånboken dock , prata lite med nordea om lån idag med och dom trodde inte det skulle vara några problem med tanke på att jag igentligen inte har någon betalningsanmärkning utan mina skulder kom ju dit på annat sätt och när jag inte var myndig. så får se hur det blir ska ner och prata med en bankgubbe nästa gång jag är hemma förmodligen. ja sen har det inte hänt så mkt mer jag sandra nettan & anna åkte hem till john och kika på en film och myste lite , bara 8 dagar kvar tills annas lilla parvel i magen är beräknat mys mys hon är stor nu:)




igår så började dagen med att fara till linköping på anställningsintervju fick jobbet , men telefonförsäljare är inte något som lockar mig vill ha ett riktigt jobb , så skiter i det där utav ett flertal anledningar. sen åkte jag hemöver vid halv 10 kom jag väl hem till mora tidigt på dagen åkte förbi clas olsson och köpte en kamera sen när jag skulle hem och få igång skiten så funkade den inte utan haka upp sig på en gång , så får åka tillbaka och byta nästa gång jag är hemma!
sen åkte jag hem och duscha lite snabbt och så skjutsa mamma mig ner på stan så mötte jag upp sandra nettan anna , linda ,  så gick vi runt lite och kika i affärer och så till magnus och lite sånt , sen sprang sandra in på bolaget åt mig och så fick hon köra runt på mig , åkte först och hälsa på jocke , sen donken och käka lite prata med HG , sen vidare till anton , johan & erik , kika på wedding crashers , käka kåtklegg , drack nån bira , snacka massa skit , innan vi for vidare till ek & stoffe en sväng , och sen åkte vi och handla en massa gott och bänkade oss i "dasset" och kolla på dubbel8 och så somna vi , så himla skönt att träffa några fast hann inte med hälften av dom jag ville haha johan konstatera att under tiden jag var där var jag inte tyst en enda sekung förutom , skulle ha träffat peter var ju ett måste men så var han ju borta tyvär över kvällen så vart det så sent :( , får ta det nästa gång jag är hemma.

sitter nu och inväntar mamma och försöker få upp lite bilder på BDB
så jag får träffa henne en sväng innan jag åker bara sett henne i 30 min igår.
heh lyssnade på radion i morse då vare någon idiot som hade följt GPS:en i sälen
kört ut på skoterleden i 11km innan hon inte kom längre , ja det fick då folk till allt,
det där levde jag på en bra stund idag , skadeglädjen är fan den sanna glädjen alltså.


vet inte riktigt om jag har så mkt mer att skriva just nu faktist , igentligen har jag
tusentals saker i huvudet , men nej har inte någon stor lust att dela med mig av det.

nej nu ska jag väl gå runt här med min ångest och plocka ihop alla pinaler jag
ska ha med mig och bort förbi pappa med pengar och sen sätta mig och
bege mig av till skiten , fan vad tungt det känns alltså.



jag gick på det igen antar jag!
hah samma gammla visa


nej inget mer att säga.

hoppet är det som trycker ner mig just nu
it feldt so right , i feel so right but still something is not right.

miss you

jaha hemgång om 2 veckor igen
nedräkningen börjar. 14 dagar kvar!

so long suckers
xoxo sofie

(mina älskade vänner  Lever för er , ni anar inte hur mkt ni lyser upp min vardag "our magic goes deeper than anything")


'blandat från min hemmavecka några iaf har inte tid att ladda upp nu
men kommer på BDB i veckan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0