i cant understand you

godmorgon.
jahapp ny dag fredag idag tamefan usch nu gåre alldeles för fort snart dags att åka tillbaka till norge
och inte ha något liv igen!. suckalasuck. vaknade för någon timme sen pratat lite med jocke
i telefon , han hade fått papper om det som hände för en herrans par år sen i våmhus
med stenen när vi var där och skulle in på förhör och undra om jag kommer ihåg ngt vilket jag
fan inte gör var ju hundra år sen , men men har tänkt att jag ska dra på mig ett par brallor och
lite smink sen traska ner på stan här en vända och kika lite i affärer snart bara jag fått ork:)
ska först ringa han om intervjun eftersom han inte ringde upp igår , måste ha lite svar nu ,
för vill veta om jag kan åka hem idag eller inte eller om jag väntar tills imorn i vilket fall för
vill inte åka utan att ha sagt hejdå till mattias och då är klockan bra mkt ändå så åker nog imorn
bitti isf. pratat med sandra nyss om vad man ska hitta på , är ju israce i sunne med rock n roll
pratatde lite med morgan eftersom han bor där men verkade inte ha sådan stor koll så vi ska
försöka kolla upp lite mer hade vart riktigt kul iaf , annars kanske jag och jocke drar upp till idre eller
något och hälsar på fred , får se lite senare idag hur allt blir , beslutångest utav bara fan nu.
vill ju umgås med mer M med.? ,
igår så färgade M mitt hår , han lyckades faktist ganska bra :) fast inte sett det i ljuset än dock haha.
sen åkte vi och handla pizza kika på lite videos på youtube , och sen la vi oss ner under täcket oich
kika på tv innan vi begav oss in i sängen , sötnöten måste vart trött för han somna riktigt snabbt
när jag låg och pilla han på ryggen.

just kika in coppermines hemsida idag och datumet är bestämt för errols
där med igen så tror det var 28 mars , kan man inte missa king king ;)

nej nu ska jag ta & göra mig klar och bege mig utåt i världen.
haha

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0