inte en sportmössa

mattias från 118 100 ringde nyss upp mig och han låter jätte intresserad av att träffa mig så skulle kolla upp saker så skulle han höra av sig imorn isf blire nog intervju på måndag ,han ville typ nästan att jag skulle börja på en gång men förklarade läget med norge och uppsägningtiden och vilket lät okej med ,  lite små drygt att det inte kunde blivit innan helgen ,
för måste ju hem till mora och ordna lite saker och sen har vi ju planer på att hyra stuga i fulufjäll , ja får se hur  det blir isf lär jag iaf åka tillbaka hit på söndag drygt. att åka fram och tillbaka överallt , kanske blir kvar här och försöka ordna ärendena härifrån med . ja får se är ett par dagar kvar bara onsdag än så länge :)




Dagens mående:  glad , och känner mig lite som ett frågetecken
Dagens borde: ,söka massa jobb.
Dagens frisyr:  var just det har inte någon nu, utsläppt med uppsatt lugg.
Dagens klädsel:  ljusa jeans , linne , svart tröja.
Dagens planer:  färga håret , laga spagetti & köttfärsås , mysa med M :)
Dagens vill ha:  Ett jobb ,en Bil , en ny frisyr och garderob. & hus , hund , knodd & massa massa mer ;)
Dagens längtan:  ? , Jadu , mina rockers & och tills M kommer hem från jobbet :)
Dagens fundering:  Alldeles för många för att skrivas ner!
Dagens beroende:  Cigg , & grymt sugen på glass , hallon sorbet hade ju setat fint nu ;)
Dagens tråkigaste:   ? inte än.



yes pratat precis med fäättan så hon har med fixat körkortet idag , så gratis mina 2 brudar bara att bege sig ut på vägarna , " så resten av moras befolkning håll er inne" haha nejdå;) ,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0