Jag är raggare va ! 17 januari

http://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs

haha börjar detta inlägg med att lägga ut den här länken till youtube
gubbe som ljuger så han tror sig själv HAHA många goda skratt
" jag är raggare va ," ja antingen har jag dålig humor eller så finner
ni den lika rolig som jag gör :)


yes då vare lördag då helt plötsligt och jag jobbar som varje dag , trött som fan har jag vart idag helvete
jag och emmie somnade till och med i kantine idag på frukosten haha en som hade vart förbi och tyckt vi såg så söta ut ;) , och grinig känner jag mig med. ,  "har en tendens att få lite humör när jag är trött" , då kan jag då ryta i och säga emot när något inte är som jag tycker , hehe men blir ju inte arg eller något , är inte ofta jag blir arg faktist ska krävas mycket , visst kan bli småsur och så men inte arg , men det händer ibland och tro mig då vill inte någon vara nära mig speciellt inte person i fråga som jag är arg på , dom gångerna blir det bara svart för ögonen för mig , men det ska mycket till innan det händer , fråga lillebror var ju nära på att kasta en stor köttkniv rätt i han men som tur var hann han stänga dörren så den fick ta kniven i sig istället , men  usch efter det skämdes jag rejält ,:( ,  men nog kan jag ha lite humör allt.
jobbade ju 17 timmar nästan igår  helt galet vart det här på hotellet , jag var själv och skulle städa public områden , och samtidigt göra 300 saker som receptionen ringde och bad om , höll på att få spunk där ett tag , men fixa det gjorde jag , jag är ju bäst ;) innan dess bara sovit 3½ sen hem och sova 4 till och upp igen sen nu har jag vart här 14
men pengar blir det iaf , vilket alltid är bra , :) lite besviken på mig själv faktist att ja inte klarar att vara här i 4 månader till , hade jag jobbat på som nu och inte gjort slut på nå pengar så hade jag fanimej haft mig min bil till sommaren ?:/
men nej så jobbigt som jag tycker det här är just nu så är det inte värt det ,sen igentligen tjänar ja inte så bra här med tanke på att dom drar mat "även om man äter eller inte" hyra säkert 3500 i månaden , sen ringer jag för as mycket , man får inte nå betalt för extra timmar , resor eller traktamente ? så nej inte värt att vara borta från allt och alla och inte ha någon kontakt med omvärlden, så jag ger upp hinner nog få min bil ändå bara jag lägger undan pengar , och sen lär jag självfallet få lov att låna en del till den men ja det är ett senare problem , till sommaren :)

ussh måste skriva några hatord om en utav cheferna här på hotellet Jesper fyfan säger jag bara  vi stressar och kör på som idioter för att hotellet ska gå runt och vi får aldrig ens ett litet tack eller bra gjort utan han bara klagar och skäller på allt , saker som vi inte ens har med att göra är vårat fel , och när han vet att vi har extremt mycket att göra så hånflinar han åt oss och säger nu får ni jobba på tjejer , och vi som är här 12-14 timmar om dagen oftast för att hinna allt.
nej funderar på att spotta han i fejset den dagen jag slutar haha nejdå kanske inte , nu ska jag vara snäll,

fan jag och emmie har en massa funderingar kring sniglar kan någon hjälpa oss med svar
- Kan sniglar backa?
- är sniglar kryp eller kräldjur eller vad hör dom till för kategori?
- och vart är sniglar på väg ?

hehe såna där saker som kan driva en till vansinne enbart för att det inte finns något svar på dom.

imorn äre söndag med och personalkväll spå afterskiin "sagobruket"
Johan bartendern vill att jag ska dit och vara full med han så han tog mitt nummer och sa att han skulle övertala mig.
så ska ju emmie , my , amanda , nathalie & emmo dit , så isf ska jag sova hos dom , lite svårt att ta sig hem på natten när jag bor en 7 km ifrån , hehe så passar perfekt när dom bor nära :) men vet inte alltså.
men nog är jag rejält sugen alla säger ju att det är så grymt kul där och dit ska jag iaf innan jag slutar
men toppen att vara bakis som ett ägg på måndag på jobbet ? , njae får tänka på saken :)
fast vart nykter bra länge nu så det suger ju i magen och förtjänar en fylla tycker jag ?;)

hehe prata lite på sms med sandra igår hon är ju på kryssning och hade tydligen träffat någon från motala
haha vem vet hon kanske dyker ner snart hon med ?;) haha nejdå.

sjuk hemlängtan börjar jag få nu alltså , jocke och johan ringde idag och snacka en massa
kul att höra från dom , men känns så drygt att vara här och vet att det finns inte en chans att åka hem
och träffa dom som jag skulle vilja , eller ringa , nej sverige here i come.

inte hunnit fylla på telefonen idag heller för är bara nervesen som säjer chess kontantkort som stänger kl 6
så kan inte ringa Mattias , drygt , får se om han kanske slår en signal så man får prata lite iaf :)

nu äre inte långt kvar bara söndag måndag , och sen tisdag kl efter kl 10 då far ja :)
mora blir jag iaf till mot fredagen eller lördagen , ska fara en svängom upp till idre och åka skoter med fredrik
sen så träffa nicken och hans fina dotter är ett måste , kanske skulle ta oss en liten fest där va ?;) .
sen sandra såklart ska hinnas med och sen mamma , sen finns det undra andra med men får se vad tiden finns till.
ussh börjar redan få panik för att jag får lov att åka tillbaka hit igen efter bara en vecka , suck.
ja men det är ju sista gången iaf ,tack gode gud!

nej kanske ska ta & avsluta det här inlägget nu och sen ska jag och marika sola en sväng
sen ska jag hem tvätta av sminket och hoppa i sängen och slå igång en film vilket kommer sluta med att jag somnar
inom en halvtimme som vanligt man kan ju börja undra hur många halvsedda filmer jag har på lager ?
går nog inte ens att räkna till , ;)

måste köpa en ny parfym med nu , för min är helt slut , & man vill ju lukta gott eller hur?
får se om det blir någon utav dom 2 ralph lauren parfymerna som jag bara älskar
eller escada magnetism eller någon annan escada bara älskar dom;)
får ta med mig mattias så får han vara smakråd.
sugen på en shopping runda , men får inte bränna för mkt pengar.
men lite är väl aldrig fel eller hur ?:)

och ringa en massa på wheels kryssningen ska jag med nu när jag är hemma
för jag ska med den båten även om jag ska åka livbåt efter som mattias sa igår haha
vilken syn det vore , lite kallt kanske och skulle nog garanterat inte överleva den resan
;)


nu börjar dagen jag längtat efter allt för länge närma sig , kan inte bärga mig!
god damn , helt galet vad påfrestande dom här veckorna varit.

ingen fått mig att falla såhär fort och galet mycket.
kan du berätta hur du gör det?
för det här har jag inte någon som helst kontroll på ,
kan inte sätta fingret på det , men galet vad bra det känns.
:)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0