later

Ähh vart ändrade planer , orkar inte åka idag så åker imorn istället
vart så himla sent men nu är allt packat och klart iaf , bara att jag kommer iväg vid 6 tiden så är
jag framme så jag hinner byta om innan jag börjar jobbet funkar det med , mamma tyckte
det var dumt och börja åka nu , stämmer nog med är skittrött finns risk att jag somnar
bakom ratten , sen har jag mensvärk som en dåre med ussh . hatar den här värken.

enda jag har glömt att köpa med mig är massa chips & choklad haha
men bra det måste försöka bli nyttigare nu , har ju lyckats gått upp 3 kg sen jul,
känner mig svullen och äcklig, ja fast det är ju så att man går ju upp när man har mens med förstårs.
ska gå & kolla in gymmet i trysil där och se om man ska köpa sig ett medlemsskap där
kanske , men frågan är om jag ens kommer ha tid att träna ? när man jobbar 12 timmar
om dagen , ja får se hur det ser ut hur dom tänkt att jag ska jobba nu när dom nog börjat
fått lite bättre koll. ska bli kul att träffa alla nötter på jobbet igen faktist :) och snart dags att
åka hem igen med ju redan 7e imorn och 21 hemgång går nog utav bara farten.

undrar hör lönen kommer se ut den 15:e ? nyfiken , men har en del utgifter den här månaden
som måste in , så blir nog kanske inte så mkt kvar , och det ska in på sparkontot.
kanske något litet nytt i garderoben & en klippning kan jag unna mig.

nej nu ska jag gå & mysa med mamma och kolla på tv med en kopp te & ta hand om min mensvärk
sen vänta på att mattias ska ringa sen ska jag försöka sova så fort som möjligt
men kommer bli svårt att sova utan fina som håller om en och värmer än.
hatar att sova själv!
nu får dagarna springa på.

nu kom brorsan med hinner jag träffa han lite mer innan
jag drar igen.

godnatt & sovgott
syns om 14 dagar igen nedräkningen Börjar

so long suckers
xoxo sofie


Loveitloveitloveitloveitloveitloveit





vill bara lära känna dig mer. trivs så
bra med dig i min närhet och du får mig glad
pirrar i kroppen direkt du kollar på mig på ett
nervöst men bra vis, heh knäppt,  Men känner att
jag kan verkligen vara mig själv med dig,
en person som jag verkligen tycker om att umgås
med och vill träffa mer , snäll rolig ,& charmig som få
samma intressen och mål , perfektion om det nu finns?
du är i mina tankar konstant , nyfiken på vart det kan bära av,
vän eller vad det nu kan bli är jag glad att jag lärt känna
dig du är en bra kille ;)

spänning ;)


Kommentarer
Postat av: lynntyra.blogg.se

iiih!!



underbart med underbara känslor!

Hade bäst!



pussåkram/Kelley

2009-01-08 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0