så dumt!

ja så dumt , skulle ner på stan och dra en kik tänkte jag men som vanligt när sofie är lös slutade det med
en massa påfyllning till garderoben jag och pengar går inte riktigt ihop , men fan pengar är till för att göras slut
på eller hur och när jag är i norge spenderar jag inte ngt festar inte eller ngt så då kan jag unna mig något till
mig själv istället för att slösa bort det på skit bara ,? :) .
yes , sittter nu här tagit med en dusch ska väl fixa barret lite snabbt , orkar inte göra ngt speciellt idag.
blir då nog inte nå mora för mig i helgen ändå , prata med killen nu på 118700 och han vill att jag ska komma
på måndag på intervju 08.15 , s å blir så drygt med massa åkande alltså för kommer inte vara framme försen vid 9 ikväll om jag åker vid 5 eller något och sen hit igen söndag ? , suck :( , men har planer med att kanske stanna över helgen och isf åka  till mora på måndag direkt efter
intervjun isf då har jag måndag kväll och tisdagen där att umgås med alla så är det bara att jag åker
upp sent till trysil på tisdags kvällen :) , blir nog bra. prata nyss med sayan med och han har lite kontakter i
linköping så han skulle kolla med någon där om jobb till med mig som servitris eller köksbiträde eller ngt får se.
ska nog eventuellt åka en sväng och hälsa på han i helgen med  om jag blir kvar.
hade ju vart mys med lite mer tid med mattias med.:)

snart kommer mattias hem med nog vilken sekund som helst antar jag , :)
tror han skulle försöka få ngt gjort i garaget nu när jag tagit upp hans tid fyfy.
hehe , ölsugen vart jag nu skulle ha köpt mig en öl eller 2 hade jag kunnat setat
och kollat på medans han mekar och druckit en fredagspilsner. får se ifall jag blir kvar som sagt..:)

jaha såhär ser det ut när man släpper lös sofie på en tur i en annan stad.



Topp ,MQ
skärp MQ
T-shirt , " bas linnen , & svarta jeans Gina Tricot
Tröja - Cardigan
parfym , ralph lauren -Wild
levis jeans , levis skjorta , & baslinne , JC
BH & trosa , legging , ögonskugga & deo , HM


nej nu ska jag tänka lite mer och överväga ifall det är värt att åka hem idag eller inte
blöhö drygt det vart.

M
gud på gitarr ;)




Kommentarer
Postat av: Erika

jag saknar dig grrrrrymt mycket lilla kusin :-) var och tränade idag på T.O.K.A och det är INTE alls samma sak utan dig, kom på att tänka på när vi var där varje dag :-) nej du får komma hem snart så man får se dig för är ju inte långt tills du blir 20 och då lär du behövas här hemma till lite små ärenden ;-) PUSS <3

2009-01-23 @ 20:45:39
URL: http://erikamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0