småtjock , halvsnygg & jävligt törstig.

en bra beskrivning på mig va ?;) heh

sådär nu är ja iaf klar för dagen här på jobbet skönt, kommer spy om jag ska bädda en till säng alltså! haha
idag är jag sist kvar så har fixat med listorna och alla papper och lämnat till receptionen hoppas allt är rätt nu.
sökt lite jobb med nu får väl se om man får något , hoppas på det bästa , dom är ju dumma om dom inte
anställer kingen själv ;) , elvis släng dig i väggen haha ,

Dagens mående:  brunstig som fan.
Dagens borde: skita , & ringa gunde svan angående sexpartyt han undra om jag kunde hålla hos honom..
Dagens frisyr:  knullruffs.
Dagens klädsel: idag är det wannabe naken janne som gäller ;)
Dagens planer:  hem och onanera och tänka på svullo i rosa klack skor och mammelucker! HETT
Dagens vill ha:  en stor kuk mellan mina ben
Dagens längtan:  bli påkörd bakifrån mot huven på en riktig pilsnerhink
Dagens fundering:  hur många gånger kungen knullar sylvia under ett år.?
Dagens beroende:  snus mus & brännvin.
Dagens tråkigaste:   att eddie skulle gå & dö sådär bara , när han hade kunnat roa  oss med sina låtar ett tag till.

"nu äre fredag det är fest igen , nu ska vi cruisa i jänkarbilen , rutorna är nere och solen ler , då åker ölen fram vi vill bara ha mer , HIVA BIRA"

kung låt det där många minnen eller vad säger du nicken?

haha på cp humör just nu känner jag.

ge mig sommar , bilar , rock n roll , sol , grillning folk ,  BIG LAKE RUN ,big meet , classic car week , mantorp , idre ytan , wasaraggen mm:)

nej nu ska jag ta & fara hemöver och dricka oboy och kolla på gone in 60 seconds för 100 :ade gången
och ringa kexet sen sooova.

ska du med på en tur du aldrig kommer glömma ?

du har tagit mig med storm!

nej so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0