suck

06.59

jaha en ny dag tisdag , sjukt vad dagarna går sakta kænns som jag vart hær 1 år och inte en vecka. suck
længtan gør mig tokig , det enda som snurrar i mitt huvud ær du , och vill bara att dagarna ska springa
på så jag får ligga bredvid dig igen under ett tæcke och mysa ner mig och aldrig gå upp igen.
och lægga sig på kvællarna med dig bredvid mig , åhh FAN vad jag inte vill vara hær længre.

och vill vara hemma med och jævlas med lillebror , prata och skratta med mamma.
åka skoter , jag saknar Mats , knaggen , fred , sandra , fæættan , brorsan
peter , dicksen , kukjohn , antpn , bruhn , niklas , jenny , feffe, jimmy , andre & alla andra.


jag ær less så himla less.

idag ær inte en bra dag kænner jag.




( nu vill jag vara hos dig och prata øronen av dig och mysa i massor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0