tidsfördriv




Har du ett par blå hotpants?

yes babyblåa ;)
Vem var den senaste du pussade? M i morse innan han for till jobbet efter att han väckt mig med att kittla mig under fötterna toker ;)
Vad har du för bh storlek? Har ju inte nå pattar men har väl 75A
Trivs du med det? Nej nej nej!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Oj ska jag räkna dom? jag har 303 nummer på telefon 81 av dom var tjejer så ja 201  killarns nummer har jag väl isf ,
Vadgjorde du inatt? sov som en stock
Och i förrgår natt? sov då med , mys att inte behöva sova själv.
Vad gör du innan du kan sova? tänker
Kan du prata med din mamma om allt? Ja min mamma är som min bästa vän!
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? ?
Choklad eller glass? Glass är jag tokig i , men har fått ett dumt begär efter choklad på senaste , men säger ändå glass!:)
Push-up eller T-shirtbh? Push up.
String eller hipsters? string & hot pants är det som gäller hos mig ;)
Stövlar eller gymnastikskor? beror på kläder och humör :)
Kjol/klänning eller jeans? Jeans.

Tio fakta
1. Hemstad/ort: Mora
mitt älskade mora :D
2. Hårfärg: på riktigt är jag mörkblond eller ngt tror jag , nu mörkbrun.
3. Längd: 169 tror jag.:)
4. Frisyr: INGEN , långt och hängigt.
5. Ögonfärg: Gröna som ibland får för sig att se lite brunaktiga ut :)
6. Skostorlek: beror på men 37-38.
7. Humör:
ibland kan jag ha ett jävla humör ;)
8. Orientering; ? VA?
9. Civilstatus; Inte intresserad ,
10. Vänster eller högerhänt; Höger


Tio saker om ditt liv
1. Har du någonsin varit kär?
Ja.
2. Tror du på kärlek? självklart tror jag på det , men gäller att hitta den på riktigt bara.
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? krånglig historia , massa misstag från båda Parterna och för olika för att det skulle kunna funka.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja fast är ju känslokall enligt folk så kanske inte då.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? krossat ? var hårt ord, sårat vill jag kalla det.
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Nej det har nog  inte hänt.
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om de för honom? njae nej det tro jag då inte. älskar tar det lång tid innan man gör och skulle det ha hänt så skulle den nog garanterat vetat om det.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? ja något som gör mig livrädd, men det jag vill ha mest av allt..
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare?
Hehe jadå nog har jag det.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kärlek vid första ögonkastet spelar bara på utseende så nej. men vid första samtalet och så kan man känna om det är något för en.



Tio saker; Det där eller det dära.
1. Kärlek eller pengar?
Kärlek pengar gör en inte lycklig.
2. Vin eller öl? Öl
3. Dag eller natt?
oj bara för det säger jag kvällar ;)
4. One night stand eller förhållande? Förhållanden! , one nights stand tycker jag är ganska lönlöst.
5. Tv eller internet? Internet.
6. Pepsi eller cola? Cola grogg ärgrejer det , dricker inte läsk så mkt.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på humör och sällskapet.
8. Färgfoto eller svart och vita? svartvita gillar jag skarpt , men beror på motiv och allvaret i fotografiet.
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face of course ;)
10. Bilddagboken eller myspace? BDB

Tio "Har du någonsin"
1. Har du någonsin blivet upptäckt när du smitit ut?
Ja
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? Tanken har någon gång säkert slagit mig.
3. Har du någonsin gjort något du ångrar?för mycket!
4. Har du hoppat bungy jump? nej och kommer aldrig ske heller.
5. Har du någonsin gjort slut? Ja,
6. Har du någonsin gjort slut på en hel tårta? Haha fy nej!
7. Har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Oh ja.
8. Har du någonsin gått på bio ensam? nej skulle inte hända , bio går man inte på ensam.
9. Har du någonsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? ja det har jag.
10. Har du någonsin tyckt att världen suger?Ja världen suger!

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu?
Ja saknar en massa just nu!
2. Är du glad? Hmm , ? ja det är jag nog :)
3. Är du fundersam? grymt fundersam.
4. Är du uttråkad? nej inte speciellt skönt att inte göra ngt efter annars jobba 14 timmar om dagen.
5. Är du tysk? Nope inte vad jag vet.
7. Är du italienare? nej
8. Är du fransk? nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej aldrig vart , dom är inte ilag heller , båda har nya.
10. Hur många har du vart kär i på riktigt ? 3 st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0