tisdag

förlåt mina trogna läsare att jag inte hunnit uppdaterat er på senaste dagarna har varken funnits tid ork eller
inspiration , haft alldeles för mycket uppe i mitt huvud. ska inte uppdatera er så mkt nu heller dock.
gör det senare har inte riktigt tid nu , är hemma en sväng väntar på sandra som skjutsar runt på sin mamma
ska följa henne till läkaren snart . sen ska vi ner på mora och ta en fika/Frukost på kaffestugan
sen ska jag göra 100 ärenden , kronofogden , skrika på banken ,köpa en dörr till forden , ta ut pengar till Pappa mamma göran.
fixa med A-kassa , handla till trysil , försäkringskassan , hitta nån som har tid att klippa mig
luncha med mamma "förmodligen kaffestugan igen" i love it. och lämna CV på hundra ställen
sen bär det av till norge igen ikväll :( ´HELVETE vad tungt det känns ångest som fan,
vill bara vara hemma nu , måste få mig ett jobb , vad som helst , helger + extra , deltid , eller just nu
känns vad som helstlockande att börja med bara jag klarar mig , fick jobbet i linköping dock , men nej
lägger det där åt sidan ett tag och jobbet var inte intressant heller , jag & sandra ska väl ta fingrarna ur
röven och fixa oss jobb och lägenhet någonstans , men först försöka hitta i mora för 10000e gången
lär väl inte gå som vanligt , suck! , skulle vart ner och prata med banken om lån med , hittat ett par bilar
jag är sugen på nu. lets see vad dom säger..

nej nu är sandra här uppdaterar er mer sen.
en toast hade hon med till mig åh hjärtat :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0