do i make you horney baby , do i ...

hahah en i taget grabbar , humor....

jaha nu har jag kört ett jobbpass , precis när man trodde man skulle få gå hem
så kom ett larm så fick åka ut igen , men gick faktist kanonbra att jobba hade ett skönt
pass , sen for jag ner till bror , där han mickan , zandra mats & niklas satt ute och så drack
mickan och sandra vin och käka kex satt och bladdra ett tag , innan samvetet kom ikapp
en och man vet att man ska jobba imorn , så for förbi shell tanka lite köpte cigg och en brownie
som man inte kan hålla sig ifrån när man går in där. sen nu har jag tagit en hårdbrö macka och
te , ska göra mig en till kopp nu och sen ta en godnatt cigg och sen krypa ner under
täcket ..... jobb imorn igen , sen efter det så ska vi inte campingen på några öl , lär in
på bolaget med , sen är vi bjudna hela ligan ut till sollerön rickhard ska ha hand om
baren där hans mamma har ngt stor fest , så blir väl lite kemisk obalans imorn som
det ser ut trevligt ;)


åhh vill vill vill verkligen ner till strängnäs , jonsson skulle höra med emanuel och robban
och dom om jag eventuellt får plats med dom ner , hade ju vart kanon annars ska jag
se några som är lite sugna , annars har jag blivit erbjuden att följa med jimmy till huddik
han ska köra ner sin brors roadrunner så blire cruising , isf borta från lör-.sön-
eller så ska ju hela moras befolkning inta borlänge , är ju dragracing där 3 dagars
känner ju en del som ska köra så hade ju vart kul ...




jaja får se hur det blir ...
nu ska jag göra det sista
mina hellysen håller på att falla ner.


godnatt

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0