dont open your mouth when you got nothing to say.

no then you can keep it closed....

jahapp en helg till över usch så tråkigt , alltid ska dom ta slut...
lördagen vart med kanon som fredagen , jag , micke och björn drog igång
med grogg där på mogonen och gjorde oss klara , sen gick vi ut på byn lite åkte karuseller
"micke som var kaxigast och skulle så stort åka , var den som spydde som en gris" haha
gick en sväng på marknaden sen ner på pizzerian tog en öl och käka , sen gick vi upp till fred
igen bänka oss i soffan en stund , somna gjorde vi med haha , sen vakna vi efter en liten stund
stod på freds balkong och kika in cruisingen där man kunde se alla bilar och allt skoj , en idiot som skulle köra om hela cruisingen menade han och sen stoppa upp all trafik från andra hållet , ja fan finns idioter till allt alltså.
sen komjocke och john och lite mer folk så gick vi ut igen  gick runt drack grogg träffa massa folk.,
käka langos och sen hoppa vi in hos skröder och for runt och gapa lite i bilen , träffa många man
inte träffat på länge , janet var ju en höjdare saknar den tösen... hade riktigt trevligt hela kvällen.
innan man fick höra massa igen herregud hur dom orkar , får inte umgås med någon snart.
jag fattar inte vart dom får allt ifrån går ni bara runt och hittar på? , och vad är det ni är rädd för ?
jag lovar ni får ha era pojkvänner ifred är inte intresserad av något som tillhör någon annan....
och absolut inte gå tillbaka till något gammalt... nej verkar inte som folk verkar kunna acceptera att
man kan vara av olika kön och vara vänner ? lite svårt för mig som enbart har i stort sett vänner
som händelsevis råkar ha penis... nej nej nej jag behöver inte eran falska vänskap men ni
behöver inte komma med ett falskflin sen och bete er som ingenting sen för jag vet mer än ni tror.,

och säter nästa borde det vara för en person , undra hur sjuka tankar man måste ha i huvudet
för att bete sig som dig ? , göra allt för att förstöra  och sen för att jag ska få reda på det. sinnesjukt.
men det är lugnt ni 2 kanske förtjänar varandra i slutändan....

åhh mkt onda tankar som måste ut , känner jag och är ju min blogg så skriver ju vad jag vill så
får ni välja om ni vill läsa eller inte....


söndagen igår så vakna jag upp tidigt som fan och börja vanka runt i lägenheten och packa ihop
lite medans jag vänta på att alla skulle vakna , så gick vi ner handla cigg och en monster på affärn
och sen drog vi ganska fort hemåt jag micke & Björn , skönt att komma hem i tid
tog en dusch och sen for jag ner på campingen till mats niklas ,pontus & jessica och drack lite kaffe och
käka en glass , och for sen bort till rickhard jimmy & olle , lira tv spel prata om helgens baravder.
sen for jag & mats hemöver fast då kom söndagsåpngesten ingen ville åka hem till sitt ensamma
så bänka oss i mats soffa vi och lira rock band , och sen for jag vidare bort till daniel och
kika på en film med honom....

idag så vare ganska onödigt att gå upp trött som fan som jag var och begav mig till jobbet när jag kom dit
så sa dom att jag tydliigen jobba kväll , suck ala suck , så bara att bege sig hem skönt men drygt att behöva
gå upp från börjar , somna på en gång och sov till 12 så nu är jag utvilad iaf , ska väl börja jobbet vid 15 30 så
sitter i stort sett och inväntar det bara nu , jag & mats som skulle ha en kväll med rock band
får ta det imorn istället om vi inte skulle inta trubaduren på campingen med en öl eller björn rosenström.



nej ska gå & se om det finns nå mat i frysen att överraska mamma med när hon kommer
hem kanske och springa och handla en brownie till efterätt , bara för att min mamma är bäst!


(mammsen och peter , på förfesten vi hade innan hela mora syrrar 2007)


fan verkar gå åt skogen med hot rod reunion med jue, jimmy kanske har spelningar i helgen
och resten har inte råd eller kan inte , jag som hade bestämt mig för att i år ska jag verkligen ta mig
ner , men får se prata lite med klockar och han fick lov att jobba fre så han missa skjutsen med emanuel

och dom på torsdagen så kanske kan se om vi åker ner fre natt , men känns ju lite tråkigt då blire ju bara

en dag där nere ?...ja tänkte höra med lite mer folk får se hur det blir....




so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0