godmorgon yxskaft.

jaha hej & hå då var fredags kvällen slut för denna gång av idre yran... fyfaaan den här kv'llen gick undan jobba först
haha va ute och och gick en promenad med en "gubbe" idag på stormyren och skjutsahan i rullstolen i en verkligen gul skrik GUL jacka och en grå hatt och sen stora glasögon ni vet såna där som man får mkt större ögon av stora fyrkantiga.plus att han är halvdöv på det vilket resulterade i att jag ick och skrek för hela noret att förklara vad en cadillac var och förklara att enda gången jag vart utomlands är när jag vart vid norska gränsen kolla på troll och tyskland och köpt öl mmm , haha folk fick nog sit ett gott skratt iaf ,

efter jobbet bar det iväg hem fick min sprit sen packa och dusha , när jag kom ut ur dushen mötte mamma mig med en rom & cola , hon tyckte ju att ngt lär vi sysselsätta oss med ;) inte är jag den som är sån sen vart det en whisky och en cola när hon drog poppa volymen på max ill hot rod heart & eddie medusa och gjorde mig klar innann janne anders & bubblan kom och hämta mig hade en skitkul färd upp med massa hyss och sjuka ideer "kommer på kort"väl framme bänka vi oss hos fred satt här hade det trevligt ochdrack grogg , sen gick jag och anders ut på en promenix jag skulle hjälpa han ragga brudar men vet int hur bra det gick :P haha hamna iaf bort vid bussen där det var tänkt jag skulle bo sen hoppa vi in i henriks lemans ist jag samuel christer anders & mases for runt och körde lite naken tema i biln och hade skitkul fick in klangebo och ligan , sen stod jag och christer och avsluta kvällen med en jäävla massa bilsnack innan jag gick vidare mot fred " mitt hem för helgen" där resten av ligan var , nu ligger alla och sover , micke ligger så sött i mitt knä haha..........


åter igen idag har jag blivit överbevisad till vad dom flesta karlar går till herregud varför ens lägga ner sådan tid och energi är det någon sak ni behöver leva upp till lr ?VAFAN!
fan vad jag önskar ja bara kunde hitta just den där människan som känndes rätt,
som bara sa han vill jag leva med,  men det värsta utav allt är nog attt jag gett upp helt
och bara skiter i alla , direkt någon bra karl visar intresse stöter jag bort dom...
vad beror det på `? rädsla tror jag ,lika mkt som jag vill ah det seriösa så skrämmer det mig
fruktansvärt.... därför alla kanske ser mig så oseriös för sådan jag utger mig för att vara....
jag testa en gång & det var en gång för mkt.... fast nej jag vet vad jag söker kanske är det bara.
???



kanske håller jag på & sumpar den bästa människa ja har i mitt liv nu ? jag
vet inte gör jag det ? ....du är mkt i mina tankar iaf men vet vad jag behöver ändra
och vet inte om jag är redo nu och om det är rätt ? men älskar att vara i ditt sällskap.???







nej fyfan nu ska jag gräva ner mig i soffan bredvid micke ich försäka sno en kudde ::P

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0