HALEBOP

ÅHH inte kom mitt sim kort med posten idag heller brukar ta 1-3 dagar annars nu skicka dom  ut det i tisdags
sa dom men fortfarande inte sett ryken av skiten , så drygt att gå utan telefon
skrev ett mail till dom som dom svara att dom hade skickat ut det och kolla om adressen stämde
och det gjorde den , och dom kunde inte kolla upp vart det höll hus någonstans heller?
jaja är väl bara att vänta det antar jag... 

åhh tror framvagnen har blivit sne på bilen måste ta ett ryck nån dag nu och lyfta upp den och kolla
hur allt står still förhoppningsvis är det bara en arm , vi får väl hålla tummarna.





"J" slog huvudet på spiken

såna finns det gott om. Tjejer som snackar skit å grabbar som tänker med fel huvud!

ja jag behöver inte dom.
nu ska jag ringa mats och se vad han har för sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0