later.

jaha vart på stan med mamma och sprungit leta matta till köket sen nya gardinstänger
sen apoteket och köpt en ny salva hoppas denna funkar bättre ot utslagen fast har inte så mkt
nu skönt nog .. in på åhlens och köpte mig ansiktmasker börjat med denna "chocolate mud mask"
tycker den är nice faktist , tänkte köra den ett tag , min hy är ju ganska känslig och blir lätt torr.
sen var vi in och sola en sväng tänkte lindra min snygga bikinibränna lite nu på annat vis
nu när inte solen vågar visa sig ute . setat på balkongen nu tagit en cigg och en stor kopp te.

nu ska jag väl bara invänta att jag ska börja jobba om nån timme , ska dusha av mig en sväng
bara sen slöa på soffan , fan min externa hårddisk vill inte datorn ta emot längre fan om den
är sönder då är hela mitt liv borta , alla bilder musik filmer dokument ALLT , fan jag som köpt
dvd skivor nu och skulle bränna ut allt då funkar den självfallet inte , då kommer jag seriöst få
ett cpryck ,

går och väntar på att posten ska komma hoppas att jag får mitt simkort idag blir knäpp utav att
gå utan telefon , får ju inte tag i nån eller inte några nummer kan inte ringa eller ngt suck.
ja ja bara sitta här i väntans tider och hoppas att postgubben kommer med det idag....


mitt blåöga håller på att försvinna helt med gött.,



all natural today




i want to have you here right next to me , and look into thoose eyes
that makes my head spin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0